Nieuwe remmen Kyosho Fazer?

Goedemorgen,

Ik heb mijn Fazer geüpgraded met een snelle uitlaat en een twee versnelling. Echter heb ik nog steeds de standaard remmen erop zitten. Hier wringt de schoen dus, mijn remmen doen het niet goed meer.

Weet iemand of het mogelijk is om andere remmen erop te zetten die niet van plastic zijn?? Moet je dan ook een alu drijfas installeren e.d.?

Alvast bedankt!

Ik heb daar gekeken, maar heel duidelijk vind ik de site niet. Wel kan je een lijst downloaden van optional parts, maar dat zijn alleen de Kyosho parts.

Ik heb een aluminium schijf gevonden en probeer die wel. Voor 10 dollar wil ik wel een gok wagen.

ik denk persoonlijk dat staal op staal niet hard remt

misschien iets van carbon zoeken? of iig een zachter materiaal

Als er weinig opties zijn blijft er weinig over..... Als je handig met een dremel bent kan je zelf uit epoxy een remschijf maken....

Andere optie is het stangetje van je rem iets verbuigen zodat er minder uitslag nodig is om de rem aan te roepen.

Je moet inderdaad het rem stangetje iets verbuigen. Ik heb dat al meerdere malen voorbij zien komen dat de fazer slecht remt en na het verbuigen van het stangetje ging het wel goed.

M.v.g. Mark

Back