nieuwe schoks voor axial yeti

Hallo

Ik heb even een vraagje ik heb een tweetal shocks op het oog.
En wel de volgende.
De gmade piggyback shocks en de proline power stroke shocks is dit wat en bedoel ik kwalitatief en materiaal.en zullen deze ook passen op mijn axial yeti de yeti heeft standaard de maat 95mm voor en 130 mm achter.en zijn de gmade en proline veel beter als de orginele die nu op mijn auto zitten.

Vrg henk

Wat is er zo slecht aan de standaard shocks van de yeti?

De Proline en gmade zullen beiden wel hun werk doen. Proline is al jaren bekend vanwege goede kwaliteit van hun producten, gmade is bekend in de crawler en scaler scene waar ik niet heel bekend mee ben.

Meestal hebben alu shocks titanium coated shafts wat gladder is dan de standaard shafts dus het zal allemaal soepeler worden.

Wat is er zo slecht aan de standaard shocks van de yeti?

De Proline en gmade zullen beiden wel hun werk doen. Proline is al jaren bekend vanwege goede kwaliteit van hun producten, gmade is bekend in de crawler en scaler scene waar ik niet heel bekend mee ben.

Meestal hebben alu shocks titanium coated shafts wat gladder is dan de standaard shafts dus het zal allemaal soepeler worden.
De standaard shocks lekken nu al nog nooit uitelkaar geweest.

Dan zou ik ze uit elkaar halen en kijken of de o-ringen nog goed zijn, en of ze niet scheef zitten.
Proline powerstrokes schijnen zeer goed te zijn, G-Mades verschilt geloof ik, maar vaak iets minder dan de Proline's, wat ook nog een optie is, zijn de King shocks van RC4WD, die schijnen ook goed te zijn.
Ik zou op Youtube wat filmpjes bekijken.

Voor een lekkende shock heb je echt geen nieuwe dempers nodig, alleen alle afdichtingen vernieuwen en verse olie erin.

Dat zou ik eerst ook doen inderdaad zoals ik al zei.
Kijken of er niets scheef zit, gescheurd is, en of alles goed vast zit.

Dan zou ik ze uit elkaar halen en kijken of de o-ringen nog goed zijn, en of ze niet scheef zitten.
Proline powerstrokes schijnen zeer goed te zijn, G-Mades verschilt geloof ik, maar vaak iets minder dan de Proline's, wat ook nog een optie is, zijn de King shocks van RC4WD, die schijnen ook goed te zijn.
Ik zou op Youtube wat filmpjes bekijken.
Oke gister heb ik ze los gehad alles was nog goed geen kapotte o ringen.ik ga eens kijken voor die king shocks.

Stop er gewoon een nieuwe set O-ringen in. Dat je niets kunt zien wil niet zeggen dat ze goed zijn.

Back