nieuwe servo

• Topicstarter Topicstarter Demian
  • Startdatum Startdatum
D

Demian

Guest
hallo,

ik heb een mantis txs maar mijn servo is helaas vandaag kapot gegaan ik had nog gewoon de standaard erin( ik hoorde al dat die niet zo goed waren).
maar nu mijn vraag weet iemand en goede servo. ik dacht zelf aan een steel titan servo van savox:D heeft iemand nog andere ideen

mvg Demian dijkstra

Ik zou voor een digitale servo gaan van minimaal 12 kg.
savox of team orion ( staan nog te koop hier op het forum) Align Ace.

Op marktplaats staat trouwens nog een graupner digitale te koop die is 13 kg geloof ik.
Ik kon hem kopen voor 11,50. Maar heb toch maar een savox gekocht.

Laatst bewerkt:
okee bedankt maar ik koop liever een nieuwe ik zat te denken aan een savox servo van 20 kilo met titaan kost volgens mij €75,00

okee ik woon in leeuwarden maar is het moeilijk om zelf in een servo in te bouwen hoe moet je dat doen?

ja dat heb ik ook al gedaan ik heb mijn servo ook al uitelkaar gehaald maar hoe kan je weten welk draadje het is in je ontvanger (is nogal moeilijk te zien met zo'n kleine radio box

Gewoon in CH1 en CH2, als je gas geeft en de stuurservo beweegt moet je de stekkertjes wisselen. Sooms staat er op de zender bij de bedieningen ook CH1 en CH2 vermeld of op de ontvangen TH van Throttle (gas) en ST van steer (stuur)

okee bedankt ik zal aankomende week even kijken voor servo's maar iedereen mag nog gewoon zijn adviezen zeggen

Back