Nieuwe Silverlit modellen voor zomer 2007

Discussie in 'Indoorvliegen / Parkflyers / Sub250' gestart door Pjotrrr, 28 feb 2007.

  1. Aad

    Aad Guest

    nee joh geintje , maar ik mis wat info :wink:
     
  2. Thobo6

    Thobo6

    Lid geworden:
    26 feb 2007
    Berichten:
    281
    Locatie:
    Hengelo OV
    :? Kom op zeg, even rustig aan. Ik begrijp u wel, maar u kan het ook normaal tegen ons zeggen!!
     
  3. lub

    lub Guest

    Kom op kinders, ff on-topic blijven a.j.b...
     
  4. Thobo6

    Thobo6

    Lid geworden:
    26 feb 2007
    Berichten:
    281
    Locatie:
    Hengelo OV
    Kijk zo kan het ook, op een vriendelijke manier !!

    Weet iemand of de Palmz al bij intertoys is?, bij bart smit heb ik nog niet gekeken..
     
  5. hij is wel al bij de bart smit dus, maar niet bij de intertoys
     
  6. Thobo6

    Thobo6

    Lid geworden:
    26 feb 2007
    Berichten:
    281
    Locatie:
    Hengelo OV
    Ok!!, dan ga ik even naar bart smit :lol:
     
  7. Thobo6

    Thobo6

    Lid geworden:
    26 feb 2007
    Berichten:
    281
    Locatie:
    Hengelo OV
    Hmm, palmZ is met infrarood bediening, niet voor buiten dus. Weet iemand of de Air Acrobat al in de schappen ligt?
     
  8. volgens mij nog niet
     
  9. Frankyman

    Frankyman

    Lid geworden:
    28 jan 2007
    Berichten:
    206
    Locatie:
    Laren
    nope :wink:
     
  10. vinnygogo

    vinnygogo Forum veteraan

    Lid geworden:
    11 jun 2006
    Berichten:
    5.056
    Locatie:
    bilthoven
    weet iemand wat de snelheid is van de air acrobat??? ik wil hem gaan kopen maar moet wel in me tuin te vliegen zijn.
    heb nu een xtwin dubbeldekker en dat gaat ruimschoots duss......
     
  11. Igor

    Igor

    Lid geworden:
    19 apr 2007
    Berichten:
    2.083
    Locatie:
    Eindhoven
    Hmm, wel een stuk sneller dan de dubbeldekker, ik weet niet maar een veldje van 15 bij 20 meter is denk ik wel handig, liever nog groter!
     
  12. vinnygogo

    vinnygogo Forum veteraan

    Lid geworden:
    11 jun 2006
    Berichten:
    5.056
    Locatie:
    bilthoven
    ik heb nu een air acrobat!!!!!!!
    gaat behoorlijk snel maar er staat nog te veel wind dus nog niet egt een ordeel kunnen vellen.

    revieuw komt nog !!!!
     
  13. vinnygogo

    vinnygogo Forum veteraan

    Lid geworden:
    11 jun 2006
    Berichten:
    5.056
    Locatie:
    bilthoven
    vanavond toen het windstil was is even de eerste vlucht gemaakt. dit wer ook gelijk de laatste!
    met de trim was het niet mogelijk om hem recht vooruit te laten vliegen, hij ging of iets naar links of iets naar rechts.
    en als ik dan een bocht wilde maken, ging die, i.p.v. een mooie bocht op ongeveer de zelfde hoogtezijwaarts schuin omhoog om vervolgens recht de grond in te gaan.
    ik vond het die 40 euro dus niet waard en deze gaat maandag terug. helaas dit ding doet het niet zoals op het filmpje :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!:

    gr. vincent
     
  14. C8.

    C8. Guest

    In die filmpjes lijkt alles toch wat minder op de realiteit, ik denk dat een filmpje van een onafhankelijke gebruiker toch wat beter is;).

    Een vriend van me die had een week of twee geleden een Jet gekocht maar die vliegt vrij beroerd, je hebt er echt een groot veld voor nodig.
    Een paar dagen geleden liet ik mijn Bi-wing zien die ik net gekocht heb, hij heeft er gelijk ook eentje besteld:D.

    Jammer dat het nu net iets te hard waait:(, vliegen met de x-twin lukt niet echt:(
     
  15. udo

    udo Guest

    hi vinnygogo,

    Jammer om te horen dat hij niet bevalt.
    Op ezone heb ik inderdaad ook gemengde test verhalen gelezen
    er staan daar wel een aantal mods vermeld.
    Ik zit er zelf over te dubben om hem te halen.
    Waar heb je de acrobat gehaald.?
    grt udo
     
  16. vinnygogo

    vinnygogo Forum veteraan

    Lid geworden:
    11 jun 2006
    Berichten:
    5.056
    Locatie:
    bilthoven
    ik heb hem bij de intertoys in bilthoven gehaald, ik had de paarse (b) versie
     
  17. vinnygogo

    vinnygogo Forum veteraan

    Lid geworden:
    11 jun 2006
    Berichten:
    5.056
    Locatie:
    bilthoven
    na kontakt met spectron en na veel peinzen en pezen :lol: :lol: :lol toch maar besloten een ander model te proberen, deze komt vrijdag binnen dus dan zal ik hem nog een keer testen en ook dan mijn bevindingen delen :!: :!: :!:
     
  18. Johannez

    Johannez

    Lid geworden:
    21 jul 2005
    Berichten:
    136
    Locatie:
    amsterdam
    keb een palm z gekocht vandaag, voor 25,-. geweldig dingetje! vliegt super langzaam, ik heb niet zon heel grote huiskamer (5 x 7 meter denk ik) maar ik vlieg er makkelijk 8tjes in! het enige nadeel is het geluid, klinkt als een roestige mug.. en de vleugeltjes zijn best kwetsbaar (heel dun piep) maar dat mag de pret niet drukken. als ie breekt ga m nog wel es ombouwen.. ;)
     
  19. vinnygogo

    vinnygogo Forum veteraan

    Lid geworden:
    11 jun 2006
    Berichten:
    5.056
    Locatie:
    bilthoven
    zaterdag mijn nieuwe air acrobat opgehaald maar helaas ook deze maakt geen mooie bochten dus nu maar eens me geld terug gaan vragen helaas :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

    gr. vincent
     
  20. Johannez

    Johannez

    Lid geworden:
    21 jul 2005
    Berichten:
    136
    Locatie:
    amsterdam
    mn hond is ook erg enthousiast over de palm z..!
    iets TE enthousiast... één welgemikte pootuithaal en het ding was op 6 plekken gebroken. ze zijn wat minder robust dan de x-twin dus. maar beetje lijm hier en daar en hup, dat ding zoemt weer door mn kamer :D
     

Deel Deze Pagina