Nieuwe Silverlit modellen voor zomer 2007

Discussie in 'Indoorvliegen / Parkflyers / Sub250' gestart door Pjotrrr, 28 feb 2007.

  1. Frankyman

    Frankyman

    Lid geworden:
    28 jan 2007
    Berichten:
    206
    Locatie:
    Laren
    Kep gister een picooz gehaald :lol: maarre hoe komen jullie een beetje redenlijk vooruit??

    Franky
     
  2. tip

    tip

    Lid geworden:
    9 mrt 2007
    Berichten:
    635
    Locatie:
    Denekamp
    beetje gewicht op de neus. bijv een schroefje
     
  3. arne veenman

    arne veenman

    Lid geworden:
    4 feb 2007
    Berichten:
    444
    Locatie:
    Waddinxveen
    dan ben ik dus echt de enige die een beetje tervreden is over de acrobat.

    als ik een keertje tijd heb, zal ik misschien proberen een filmpje te maken.
    kan denk ik erg lang duren voor dat het filmpje dr is, heb ni soveel tijd. :lol:
     
  4. vinnygogo

    vinnygogo Forum veteraan

    Lid geworden:
    11 jun 2006
    Berichten:
    5.056
    Locatie:
    bilthoven
    kan ook aan de zender liggen, vaak(bij mij iig)testen ze alleen het vliegtuig(met andere zender :wink: )
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 nov 2015
  5. Zenne

    Zenne Guest

    Nou , ik moet zeggen dat mijn acrobat wel behoorlijk vliegt. De laatste keer ging het niet goed omdat de batterijen leeg waren , maar ervoor vloog die wel zoals het bedoeld was.
    ik moet zeggen dat ik tot nu toe wel veel meer plezier haal uit mijn xtwin sportflyer(nu gepimpt met ledjes fotos en filmpjes komen spoedig)
     
  6. Cade

    Cade Guest

    [​IMG]

    Werkt perfect!
     
  7. Cade

    Cade Guest

    Bij deze het video'tje:

    [/media]

    Mocht iemand 'm trouwens willen overnemen verwijs ik je door naar dit topic.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 nov 2015
  8. Frankyman

    Frankyman

    Lid geworden:
    28 jan 2007
    Berichten:
    206
    Locatie:
    Laren
    @ cade, ik heb dat nu ook geprobeerd, zonder op ut forum te kijke, en het gaat geweldig :lol:
    Alleen ik krijg mijne soms niet helemaal goed getrimt, hij blijft altijd een beetje draaien, maja

    franky
     
  9. VirgilJ

    VirgilJ Guest

    Ik ben van plan om de air acrobat te kopen, maar zit te twijfelen vliegt die nou wel goed of niet goed ??
     
  10. vinnygogo

    vinnygogo Forum veteraan

    Lid geworden:
    11 jun 2006
    Berichten:
    5.056
    Locatie:
    bilthoven
    bij mijvliegt ie i.i.g. geweldig, alleen ik had eerst een kut model en na ruilen deze die echt super vliegt dus... :wink: :!: :!:
     
  11. arne veenman

    arne veenman

    Lid geworden:
    4 feb 2007
    Berichten:
    444
    Locatie:
    Waddinxveen
    ik zag in het krantje van de kruidvat dat je daar de single wing kon kopen voor 20,00 eurie. ik hoef hem niet maar voor de mensen die het moddelletje van plan waren om te kopen misschien een ideetje
     
  12. VirgilJ

    VirgilJ Guest

    Ik heb nu de acrobat binnen maar heb nog niet gevlogen te veel wind :( maar ik zal zker laten weten hoe die vliegt voor de geintresseerde
     
  13. Commander Clumsy

    Commander Clumsy

    Lid geworden:
    20 feb 2007
    Berichten:
    1.503
    Locatie:
    Proud of brushless sprouts
    Veel te veel gewicht ;)

    http://www.piccoztoolbox.no-ip.com/
    En daar naar Hop Ups / Body Mods / Hammerhead Mod.

    Een simpel stukje papier werkt fantastisch.
     
  14. Rocky_Pascal

    Rocky_Pascal Guest

    Ik heb vandaag de palmz van silverlit gekocht, en heb daarover gelijk een vraagje over het vlieggedrag. Alles werkt technisch prima maar nu ik wil vliegen, hij vliegt gewoon maar met een afwijking. Oké getrimmt , nu nog een keer proberen en ja, hij vliegt recht. Maar nu wil een bocht maken naar links maar hij doet dat héél traag netalsof hij geen ruimte heeft om naar links te sturen. Dan maar weer terug trimmen maar dan wijkt hij weer naar recht af. Als je net iets te lang naar rechts stuurt minderd die heel veel vaart en land weer op de grond. Heel lastig. Iemand ook zulke problemen of is het gewoon net dat ene modelletje dat niet zo goed vliegt. Ik kan hem nog terugbrengen(gelukkig).

    Pascal
     
  15. VirgilJ

    VirgilJ Guest

    Hoi ik heb de palmz ook en bij mij stuurt hij ook heel raar als ik hem niet trim wijkt hij af als ik goed heb getrimt gaat die wel recht maar als ik naar rechts stuur blijft hij maar cirkels draaien en uiteindelijk belandt ie op de grond .en hij reageert inderdaad heel traag denk dat ik die mijne ga terug brengen
     
  16. Rocky_Pascal

    Rocky_Pascal Guest

    EEN WIJZIGING. Ik heb ontdekt dat als je bij het roer aan de linkerkant van de rudder de schuim een beetj induwd zodat hij meer ruimte krijgt om te bewegen dat hij daardoor beter naar links stuur. Mijn probleem is opgelost. Anders even met een schaar klein stukje afknippen.

    pascal
     
  17. Cade

    Cade Guest

    Die mod had ik meteen uitgeprobeerd toen ik m'n PicooZ kreeg maar hij werkte bij mij voor geen meter. Heli'tje reageerde nog nauwelijks op de controls. Dat mini-paperclipje (het is er niet zoeen van normale grootte als je dat toevallig dacht :)) werkt voor mij veel en veel beter (heb geexperimenteerd met verschillende dingen).
     
  18. VirgilJ

    VirgilJ Guest

    Nou ik heb dus met de acrobat gevlogen hij is egt moeilijk onder controle te houden toen ik hem eindelijk onder controle had vloog hij er vanzelf vandoor na een paar meter kon ik hem niet meer besturen:s en uiteindelijk belande hij op een dak en krijg hem er niet af :( dus daar gaat 29.95
     
  19. Frankyman

    Frankyman

    Lid geworden:
    28 jan 2007
    Berichten:
    206
    Locatie:
    Laren
    @ Cade, en de rest, ik heb ook een paperclip onder picooz, maar het vliegt PERFECT!
    het is helemaal niet te zwaar zoals sommige denken, en hij is redenlijk goed bestuurbaar :p

    Franky
     
  20. arne veenman

    arne veenman

    Lid geworden:
    4 feb 2007
    Berichten:
    444
    Locatie:
    Waddinxveen
    als iets op een dak ligt kan het er ook vanaf lijkt mij :roll: . je pakt een ladder en vis hem dr af. :wink:
     

Deel Deze Pagina