ik heb pas gelezen in een boekje dat er een nieuwe flight sim uit is : easyfly 2.
ik heb zelf easyfly 1 gehad daar heb ik goede en ook slechte ervaringen mee.
maar bij de nieuwe zullen die dingen wel beter zijn want de oude was voor windows 98 en loopt niet goed met XP of vista.
maar even terug op de nieuwe.
heeft iemand deze sim al of heeft iemand al ervaring met deze sim.
ik wilde het graag weten want ik wilde hem deze week mischien gaan kopen.
qua graphics is hij evenmooi als earofly pro deluxe alleen een stuk betaalbaarder: 79,90 met interface voor je zender en 99.99 met de nieuwe gamebird pc zender ( usb ) plug and play.
een hoop verbeteringen.
maar ik kan er nog veel over zeggen kijk beter zelf maar op www.easyfly2.de voor meer info en screenshots.
dus als iemand al ervaring met deze nieuwe sim heeft wil ik het wel graag horen.
ik heb zelf easyfly 1 gehad daar heb ik goede en ook slechte ervaringen mee.
maar bij de nieuwe zullen die dingen wel beter zijn want de oude was voor windows 98 en loopt niet goed met XP of vista.
maar even terug op de nieuwe.
heeft iemand deze sim al of heeft iemand al ervaring met deze sim.
ik wilde het graag weten want ik wilde hem deze week mischien gaan kopen.
qua graphics is hij evenmooi als earofly pro deluxe alleen een stuk betaalbaarder: 79,90 met interface voor je zender en 99.99 met de nieuwe gamebird pc zender ( usb ) plug and play.
een hoop verbeteringen.
maar ik kan er nog veel over zeggen kijk beter zelf maar op www.easyfly2.de voor meer info en screenshots.
dus als iemand al ervaring met deze nieuwe sim heeft wil ik het wel graag horen.