Hallo,
Heb afgelopen vrijdag mn speedbootje opgehaald en vanavond eindelijk even tijd gehad om het van wat dichterbij te bekijken. Heb gelijk mn ontvanger ingebouwd en de ESC vastgemaakt. Ik wacht nog op mn 3C 5000 mAh 25C LiPo, dan zou ik theoretisch gezien m'n eerste run kunnen gaan maken. Ik heb weinig ervaring met r/c varen en helemaal nog niet met n speedboot.
De Spektrum DX6i zenderset had ik al wel.
Ik start dit forum eigenlijk om wat handige tips te krijgen en dingen die ik echt moet weten. Bijvoorbeeld qua onderhoud enz. Wat ik me ook nog afvraag:
De LiPo (HobbyKing Online R/C Hobby Store : Turnigy 5000mAh 3S 25C Lipo Pack (DE Warehouse)) die ik besteld heb weegt 412 gram. Ik hoop dat dit n beetje goed gaat komen qua zwaartepunt.
Verder natuurlijk de vraag of alles zo een beetje goed zit!
Nog wat specs van de boot:
BL 36-56 2700 kav motor (watercooled)
90A ESC (watercooled)
Multiplex Tiger/II Karbonite Servo (dacht iets van 15kg trekkracht)
Full Range AR6200 ontvanger
Spektrum DX6i Zender
5000 mAh 3C 25-35C LiPo (in bestelling)
Heb afgelopen vrijdag mn speedbootje opgehaald en vanavond eindelijk even tijd gehad om het van wat dichterbij te bekijken. Heb gelijk mn ontvanger ingebouwd en de ESC vastgemaakt. Ik wacht nog op mn 3C 5000 mAh 25C LiPo, dan zou ik theoretisch gezien m'n eerste run kunnen gaan maken. Ik heb weinig ervaring met r/c varen en helemaal nog niet met n speedboot.
De Spektrum DX6i zenderset had ik al wel.
Ik start dit forum eigenlijk om wat handige tips te krijgen en dingen die ik echt moet weten. Bijvoorbeeld qua onderhoud enz. Wat ik me ook nog afvraag:
De LiPo (HobbyKing Online R/C Hobby Store : Turnigy 5000mAh 3S 25C Lipo Pack (DE Warehouse)) die ik besteld heb weegt 412 gram. Ik hoop dat dit n beetje goed gaat komen qua zwaartepunt.
Verder natuurlijk de vraag of alles zo een beetje goed zit!

Nog wat specs van de boot:
BL 36-56 2700 kav motor (watercooled)
90A ESC (watercooled)
Multiplex Tiger/II Karbonite Servo (dacht iets van 15kg trekkracht)
Full Range AR6200 ontvanger
Spektrum DX6i Zender
5000 mAh 3C 25-35C LiPo (in bestelling)
Laatst bewerkt door een moderator: