Nieuwe stijl forum

Ben ik nou de enige die de nieuwe stijl vh forum geen verbetering vind?
Ik mis de aanduiding dat een topic nieuwe berichten heeft.
Algehele uiterlijk kijkt niet fris.
Geen vooruitgang op de laptop wat mij betreft.

Ik moet ook erg wennen.
Maar dat is normaal, denk ik.
Wat ik wel iri vind is dat het deels Nederlands is en deels Engels.
Niet dat ik moeite heb met Engels, (I speak it very well, but not so snel,maar dat komt nog wel) maar mijn brein moet aldoor omschakelen.
En dat duurt even.

Het tweede is dat je vroeger een foto kon invoegen door op de (zoals het nu heet) Attach-knop te klikken.
Dat lijkt goed te gaan, maar uiteindelijk verschijnt er bij mij geen foto.
Alleen een blauw vakje onder het bericht dat je aan het maken bent.

Dus dat werd weer Ouderwetsch een Imgur linkje plaatsen.

In het topic over het nieuwe forum ben je mij eerlijk gezegd aan het einde van pagina 2 kwijt.
Alle technische computerkreten die voorbij kwamen zeiden mij niets, maar voor de wat meer digi-onderlegden wellicht interessant.

Laatst bewerkt:
Het tweede is dat je vroeger een foto kon invoegen door op de (zoals het nu heet) Attach-knop te klikken.
Dat lijkt goed te gaan, maar uiteindelijk verschijnt er bij mij geen foto.
Alleen een blauw vakje onder het bericht dat je aan het maken bent.
Dat gaat nog steeds hoor, je moet alleen NIET dat knopje aan de onderkant hebben, maar het knopje bovenin.

DIT KNOPJE...
20250423_202308[1].jpg

Daar klik je op en dan opent er een drop-down, de rest wijst zich vanzelf. Dan kun je rechtsstreeks vanaf je laptop, en alle apparaten die daarop aangesloten zijn, foto's selecteren en plaatsen.

Alles is wennen, maar ik mis dat je kunt zien waar iemand vandaan komt, dat stond vroeger onder de avatar.
Het is soms handig te weten waar iemand woont, zeker in de verkoop posts.
Misschien heeft dat iets met het AVG te maken?

Alles is wennen, maar ik mis dat je kunt zien waar iemand vandaan komt, dat stond vroeger onder de avatar.
Het is soms handig te weten waar iemand woont, zeker in de verkoop posts.
Misschien heeft dat iets met het AVG te maken?
Zeker geen avg, klik op de avatar en je ziet het

Blauwe achtergrond nu nog gele letters en we hebben good old WP5.1 terug :)

Dacht eerst dat ik op een backup-kloon van het forum beland was een of andere copy. Heb 3x gecontroleerd of de URL wel klopte voor ik in dorst te loggen.

Back