nieuwe Trex450se V2X1

nieuwe trex

sorry voor linkje naar ander forum.
kvind hem eigelijk niet meer zo mooi. :? :?
wel vele veranderingen zoals een gyro mount onder de boom.

enige reacties?

groeten wim

IK had hem al een paar dagen geleden gezien op Helifreak. Ik vind het kapje ook niet echt super. Ben wel benieuwd wat de andere onderdelen voor verbeteringen brengen. Ook hadden ze hem beter V3 kunnen noemen met al die aanpassingen. Nu wachten op een upgrade kitje voor de ''oudere'' V2?

hoop dat de nieuwe rotorkop niet zoveel speling heeft als een SE, en dat de motor iets efficienter is. jammer van het kapje, maar verder ziet het er helemaal niet slecht uit :D

vooral na een paar vluchten heeft 90% van de gebruikers van helifreak al veel speling in de swash, wash-out, coll pitch, cyclic pitch en nog wat plekken. ik heb zelf geen SE kop dus kan het niet zeker zeggen, maar ik heb wel een andere allu kop die vol speling zit. ook Bob White aka Finless zegt na een paar vluchten veel speling te hebben, zo een 5graden op de paddles bijvoorbeeld.

Die ervaring had ik ook. ALs het nieuw is nauwelijks ergens speling te vinden. Na een aantal vuchten zat er overal speling op bij mij. Die 5 graden op de paddles komt me ook erg bekend voor :D

Maar het maakt mij weinig uit, ik merk er tijdens het vliegen toch niks van. Hij blijft gewoon strak vliegen vind ik :D

Back