Nieuwe uitdaging, de edge 540!!!!!

• Topicstarter Topicstarter Ruward
  • Startdatum Startdatum
R

Ruward

Guest
Hallo

Na een tijdje gevlogen met de parkfun scout, mn eerste vliegtuig, vind ik dat ik toe ben aan een nieuwe uitdaging, met die parkfun ben ik klaar en zal hem gebruiken om de jongens van mn paintbal team te laten mikken, ik zal daar een filmpje van plaatsen, vinden jullie vast leuk, maargoed ik dwaal af.

Heb een nieuw vliegtuig op het oog, het gaat om de edge 540 van great planes, nou heb ik een paar vragen aan de kenners, ze laten mij op het filmpje {zie link} 3 vliegtuigen zien het gaat mij eigelijk om het eerste vliegtuig, de grootste laat maar zeggen, het is mij niet geheel duidelijk of ik dit vliegtuig ook met een brussles motor kan krijgen, want dat vind ik wel een voorwaarde, ik weet dat een laagdekker anders vliegt dan een hoogdekker die ik had, maar volgens mij vliegt hij wat instabieler en heb je meer snelheid nodig, nou dat zijn wel zaken die ik kan handelen

Zijn er nog meer zaken waar ik rekening mee moet houden met dit vliegtuig.
kan iemand mij ook een grove schatting geven van wat dit compleet vliegklaar moet kosten.

alvast bedankt

groetjes Ruward.

Hobmamodelbouw.nl

Dit geld volgens mij voor het middelste model :)

SPECIFICATIONS
Stock Number: GPMA1414
Wingspan: 78 in (1980 mm)
Wing Area: 1088 in² (70.2 dm²)
Weight RTF: 13-15 lb (5.9-6.8 kg)
Wing Loading: 28-32 oz/in² (84-97 g/dm²)
Length: 74.5 in (1890 mm)
Engine Requirements: 2-stroke 1.6-1.8 cu in (26-30 cc) or 4-stroke 1.8-2.1 cu in (30-34 cc) glow or 1.9-2.6 cu in (32-43 cc) gasoline
Electric Motor Requirements: 63-62-250kV out-runner brushless motor, 100A brushless ESC, 33.3V - 44.4V 3200mAh LiPo battery
Radio Required: 4+ channel radio with 6 high-torque servos & 1 standard servo (optional for glow/gas engine throttle control)
Prop Required: 20 x 10 or 18 x 8

Laatst bewerkt:
Back