NIEUWE VRAAG Bavarian Demon 3sx meer pitch linkse roll als rechtse

Hoi iedereen

Nu weeral een ander probleem nu heb ik de linkages op de lengtes van de manual gezet en nu heb ik meer pitch als ik naar links stuur dan als ik naar rechts stuur? Iemand die me daar mee kan helpen?

Laatst bewerkt:
Ik gok dat je in het programma van de nieuwe heli de stick mode niet goed hebt staan. Deze moet dus op mode 2 staan en zal waarschijnlijk op mode 1 staan.

mmm jammer:(

Heb je al een keer een nieuw programma aangemaakt ? om het nog een keer te proberen , meestal is het iets zo simpel wat je over het hoofd ziet.

Oh hmm bij flybar is het makkelijker. . dan staat je flybar iets scheef als je swash recht staat. . maar die mis je natuurlijk.. jaa klöte, hoop dat je t vindt..

Ja bij een trex is dat blijkbaar nog al eens dat de eene kant 1 grade minder heeft als de andere dus ze vliegt degene die me dat gezegt heeft altijd! blijkbaar zou de Bavarian dat compenseren dacht ik

Haha daar heb je een goed punt! Komt wel goed bedankt voor de reactie moesten er nog mensen zijn die dit gene wat ik zeg willen tegenspreken graag! Misschien zitten wij wel verkeerd

Wat voor verschil praten we over?

heb je de setup opnieuw gedaan..
geen flauw idee hoe die bavariaanse heethoofd werkt, maar meestal slaat een estab eindpunten op in zijn achterhoofd.
Ga jij DAARNA de linkjes veranderen, kan het makkelijk dat de estab nog steeds naar zijn oude eindpunten stuurt.

en dus een links/rechts verschil creeert.

Wat ook kan, is dat hij dit correctietechnisch uit zichzelf al doet.
je kan en mag een pitch nooit meten als de estab in zijn normale vliegmodus staat.
de gyro's zijn actief, corrigeren, verzieken jouw meting.
Meestal hebben ze een modus waarin de gyro's uit staan, en dan kun je op een goede manier meten.

En daarnaast is het erg goed mogelijk dat hij dit tijdens de vlucht er gewoon uit stuurt.
het is alleen de vraag of hij op de aileron linksom net zo vlot is als rechtsom

Volgens een maat van me wel dus ik heb 7.6graden rechts ingesteld en heb dan 7.1 graden links. En voor de elevator vooruit 6.3graden en achteruit 7.6 graden

waarom stel je van die rare waardes in?
of 7, of 8.. maar exact 7,6?

verder, heb je al gekeken hoeveel graden de speling is?
komt voor dat het ene blad een beetje voorover in de speling hangt, en het andere achterover.
trek je de speling er uit, kan het makkelijk wel in orde zijn.

daar kan die halve graad makkelijk in kwijt raken.
die elevator is dan wel wat aan de grote kant.

maar kijk eerst de speling eens na

nou, die 8 zou je op 1 blad makkelijk in moeten kunnen stellen.
Dat het tweede blad wat afwijkt kan dan aan die speling liggen.

1 van de twee moet lukken..

en 3 graden verschil? cyclic (dus aileron en elevator) moet meestal 8 graden zijn..

De pitch mag meestal ergens tussen de 10 en 12 graden liggen, dat zal dan die 3 graden zijn die hij bedoelt.. tussen 9 en 12 oid..

Ja ik weet het niet hij gaat het nakijken vandeweek dus.... maar ik krijg echt geen van de 2 op 8 graden ingesteld met de Bavarian software. Ofwel 7.6 of 8.1 maar ik ga vanavond nog maar eens kijken dan zeker :s maar dat stel ik toch in op de bavarian he? Pitch heb ik op pos en nog 10graden perfect ingesteld alle 10.1 en .10.2

dat is erg stabilisatie afhankelijk.

Blijkbaar moet het bij de jouwe in de software. Kan..
zet het iig zo dicht in de buurt als mogelijk.

Persoonlijk gebruik ik een ouderwetse timmermansoog pitchmeter, daar zal ook best wel eens een beetje afwijking in zitten. Ik ben natuurlijk geen waterpas, en dat ding heeft ook geen waterpas.
hij vliegt er niet minder om.
Wat niet wegneemt dat het wel zo goed mogelijk moet zijn natuurlijk

Back