nieuwe walkera hm ufly

hallo ik heb een nieuwe heli gekocht met veel onderdelen (noem ik ze op ben ik wel een uur bezig) fotos komen nog mooie zender trouwens met zenderaccu (11.1volt 2200 mah) de helikopter zelf heeft 5 accus 7.4 volt 800 mah

ufly-big002.jpg

Johooo.. met 5 lipo's komt ie echt niet meer van de grond hoor! :D

Seriously: mooi choppertje :)

Onderdelen derbij gekocht als spares, of als upgrades?

Dat is mooi, met spares, dan kun je die lekker stuk vliegen.
Niet vergeten : deze heli is alleen voor binnen, niet voor buiten.
grt

Dat is mooi, met spares, dan kun je die lekker stuk vliegen.
Niet vergeten : deze heli is alleen voor binnen, niet voor buiten.
grt

Deze helicopter is prima voor buiten.
Als er niet teveel wind is natuurlijk,of beschutting hebt van gebouwen of bomen.

Gr Raymond

Inderdaad!!
De Walkera HM-UFLY kan ook heel goed BUITEN worden gevlogen.
Tot windkracht 2 zeer goed te doen en zeer vermakelijk.
Ook nog eens super goed om je vlieg-skills mee te verbeteren.
Zelf heb ik ook een Walkera HM-UFLY.
Toestel is helemaal stock maar vlieg haar wel op mijn eigen Spektrum zender.
Dat is mogelijk doordat er een Spektrum ontvanger inzit en een losse Gyro en ook andere regelaar zit erop.
De motor die erop zit is een originele van Walkera.

Zoals gezegt kan deze HM-UFLY lekker buiten worden gevlogen mits er niet al teveel wind staat.
Het is en blijft tenslotte een FP helikopter.
Wat het bijna tot niet mogelijk maakt om buiten te vliegen betreft een Coaxiale helikopter.
Een FP helikopter van welk formaat dan ook, kan gewoon buiten vliegen mits er niet al teveel wind staat want de wind heeft een hele grote invloed op een Fixed Pitch helikopter.

Veel plezier met je Walkera HM-UFLY
Het toestel loopt al de nodige jaartjes mee, maar is een hele goed leerhelikopter.
Kun je met deze vliegen dan kun je dat ook met elke andere heli die erna komt.
Vr Gr D

Hè jongens. Lang niet meer op het forum geweest. Vandaag weer voor de eerste keer in een jaar gevlogen. Ging goed. Moest wel weer ff wennen aan het vermogen van mijn Ufly!! Gr. Tim:cool:

Vandaag ook weer eens gevlogen met de nine eagles solo pro 100 3D 6 kanaals met de j6pro ging goed. Alleen het plafond kwam wel heel dichtbij

Back