Nieuwe zeer complete hobbyking OSD!

"Duurder dus beter" vind ik nog steeds een domme filosofie maar iedere zijn ding.
Als je je er veiliger bij voelt door je toestel 4x zo duur te maken, moet je dat vooral doen. ;)

Hangt ervanaf of duurder komt doordat de fabrikant een belachelijke marge wil maken, of veel tijd, kosten en moeite heeft gestoken in het op de markt zetten van een goed product. Duurder betekent niet altijd dat je teveel betaalt. Zo zijn er vooral in de audio hobby fabrikanten die jou met alle plezier een stuk luidsprekerkabel verkopen voor 125 euro de meter terwijl die kabel inkoop nog geen 30 eurocent de meter kost, dan heb je 't met recht over woekerwinsten en teveel betalen. Als je echter investeert in apparatuur die een goede reputatie heeft en zich op allerlei manieren bewezen heeft dan kan ik dat alleen maar als verstandig kwalificeren.

Want zeg nou zelf, als jij gewoon wat duurdere spullen had gekocht was je niet al bijna twee jaar aan het proberen alles werkend te krijgen. De investering die jij nu doet in tijd om alles werkend te krijgen had je allang al terugverdiend als je al die uren in geld uitdrukt en gewoon betere, duurdere spullen had gekocht.

Met vriendelijke groet,

Sander Sassen
ImmersionRC - Real Virtuality

Met duurdere spullen was ik beslist geen minuut opgeschoten. Ook een prachtige fiberglas skywalker volledig aangekleed met jouw dure immersionRC spullen had het af moeten leggen tegen de piper die door mijn eerste model heen ramde. En ook motoren van dure merken worden op papier vaak dikker aangeprezen dan werkelijkheid. En tsja, als je dan op verschillende fora een aantal mensen ziet die het wel gewoon lukt met goedkopere spullen in een maandje de lucht in te komen, dan zou je toch gaan geloven dat goedkoop ook kan.

Maargoed, die discussie hebben we al tot aan et bot toe gehad..

Je bent alle problemen met je Chainlink, je 1.3GHz video, etc. etc. weer vergeten? Je had beter gewoon een 600mW 5.8GHz Tx kunnen kopen met een 5.8GHz FatShark videobril, dan was je nu allang al klaar geweest.

Met vriendelijke groet,

Sander Sassen
ImmersionRC - Real Virtuality

Chainlink problemen = hooguit 2 weken vertraging voor de benodigde filter. Veruit de meeste vertraging heb ik opgelopen door mijn eerste vliegtuig dat doormidden ging, en de lange backorder nasleep van hobbyking.

Enne, 2 jaar geleden was de 5.8ghz bril er nog niet volgens mij?

Maar een lang verhaal kort: Goedkoop KAN, maar die weg is soms hobbeliger.
Het is maar net wat het je waard is, toch? ;)

Chainlink problemen = hooguit 2 weken vertraging voor de benodigde filter. Veruit de meeste vertraging heb ik opgelopen door mijn eerste vliegtuig dat doormidden ging, en de lange backorder nasleep van hobbyking.

Enne, 2 jaar geleden was de 5.8ghz bril er nog niet volgens mij?

Maar een lang verhaal kort: Goedkoop KAN, maar die weg is soms hobbeliger.
Het is maar net wat het je waard is, toch? ;)

kan zeker ja, let straks maar op sven zijn topic en het filmpjes topic :P LOL :banana:

EN bij mij gaat het ook PERFECT

Prijs

Ja dat klopt Sven, maar HK probeert hun foutje te verdoezelen door hem nu zonder GPS te leveren.
Voor het prijsverschil van $ 6,11 heb je geen GPS module8)

Was er een foutje met de GPS dan?
Das wel ruk, ik had niet eens gezien dat de GPS er nu niet bij zit.

Ik denk eerder dat ze de vorige keer de verkeerde prijs erbij gezet hebben.
Was niet voor niets weer zo snel verdwenen. Ze waren echter wel zo "sportief" om hem voor de "verkeerde" prijs te leveren.

Ja dat klopt Sven, maar HK probeert hun foutje te verdoezelen door hem nu zonder GPS te leveren.
Voor het prijsverschil van $ 6,11 heb je geen GPS module8)

En zonder ir-sensor + ab

(ik had 'm in mn boodschappenmandje en kon de originele gelukkig nog krijgen)
Martin

Ik had dus toch gelijk dat de prijs niet kon kloppen. Heb nog even gekeken, maar hobbyking blijft dan toch nog 50 dollar goedkoper dan de originele fabrikant. Het osd staat wel alweer in backorder.

Back