Gister een practige mooie nieuwe Futaba T8FG gekocht! ik begin inmiddels de soft ware een beetje te begrijpen maar er blijft zich een hartnekkig iets voordoen dat ik niet kan plaatsen.
Als ik in het "Servo" menu kijk zie ik meerdere servos aangestuurd worden op één stick beweging. Ik ben al bij de mix functies ah kijken geweest maar daar kan ik ook niets bijzonders ondekken. Wat zie ik over het hoofd?
Als ik in het "Servo" menu kijk zie ik meerdere servos aangestuurd worden op één stick beweging. Ik ben al bij de mix functies ah kijken geweest maar daar kan ik ook niets bijzonders ondekken. Wat zie ik over het hoofd?