Zoals in de titel: Ik heb op het forum een Lama V4 overgenemen met een 2.4GHz standaard ontvanger module erin. Omdat er bij de overname geen afstandsbediening inbegrepen zat heb ik er een besteld bij V-Nix.nl ( de Esky 6CH EK2-0406G) Zodra ik het heli'tje aanzet knippert er afwisselend een groen en rood ledje. De LiPo is helemaal vol en in orde, de servo's en motertjes zijn correct aangesloten, hebben geen kortsluiting en werken prima als ik ze test. De heli centreerd de servo's prima en houd ze daar ook als ze zachtjes probeer te laten verlopen met mijn vinger. Als ik dan de afstandsbediening aanzet knippert het ledje daarvan eerst snel tijdens het zoeken en na een paar keer knipperen 'ziet' hij de heli direct. Op de heli blijven de groene en rode led afwisselend knipperen net als voor ik de afstandsbediening aanzette. Andersom kan ook: als ik de afstandsbediening aanzet blijft hij zoeken tot ik de LiPo in de heli aansluit, de afstandsbediening ziet de heli dan direct, maar de heli geeft op het centreren van de servo's na, geen enkel teken van leven.. Wat doe ik verkeerd??!Alvast bedankt voor de gouden tip!
Jakko
Jakko