nieuwe zwever

hallo een vraagje ik begin nog maar net met zweven is een Multiplex Solius een goed kit ?

Laatst bewerkt door een moderator:
Tjonge jonge, Thibo, dit is wel heel kort door de bocht...
Op zo'n vraag past eigenlijk ook een kort antwoord: Nee..

Tenzij je ons meer info geeft zodat wij het beter kunnen beoordelen. Vragen zoals:
Hoe lang vlieg je al ?
Hoeveel ervaring heb je ?
Heb je les of kan iemand je helpen met die Solius ?
Hoe oud ben je ?

En zo kan ik er nog wel een aantal verzinnen..

Succes !

Multiplex Solius, drie discussies/ervaringen/tips.

Twee forumtipjes in het cader van contacten, cruiwagens, connecties en corruptie:

• Het kan handig zijn om je woonplaats of regio in je profiel - MBF op te geven, dan kan iedereen dat altijd links onder je gebruikersnaam zien. Daarmee kunnen leden je verwijzen naar evenementen, winkels, clubs, personen, handel, locaties en drinkgelagen in jouw omgeving. En wie weet, misschien woont er wel een behulpzame ervaren MBF'er bij jou om de hoek, of iemand die jij kunt helpen.
  • Indien je ook leeftijdsweergave activeert in jouw profiel - MBF, zal die altijd zichtbaar zijn, links naast je berichten. Met die kennis kunnen forumleden beter maatwerk leveren in hun antwoorden. Leeftijd geeft indicatie van budget, aantal jaren scholing (= talen, wiskunde, natuurkunde, rij- en zwemles etc) en het al dan niet aanwezig zijn van een hogere instantie, eventueel in combinatie met handenbindertjes. Of dat je wellicht zelf nog in de categorie handenbindertje valt. En leeftijd kan een zeeeeer ruwe indicatie geven van de kwaliteit/kunde/ervaring/kennis van jouw antwoorden.
    8CBWEZYl_gju-O0mEKjDNw0Eh_qIbYUu1oZBKfZqOypmLO1gU9NfBBUnKK5HrwoN-VKG8iQn_PvQpZDlbxq0IwVL9dQOy_HcGJ0=s0-d-e1-ft
  • Met andere woorden, het vergemakkelijkt en verbetert de communicatie, en de persoonlijke contacten.

Oeps ... beetje te direkt ??
Word mij wel vaker verweten..... Sorry hoor, ik bedoel het alleen maar goed en ben absoluut niet te beroerd om beginnende piloten te helpen .
Ik herken dit helaas teveel in de jongere generatie, en mijns inziens breng je het er dan wel heel makkelijk vanaf met zo'n kort vraagje .
Probleem is dat er zonder meer info, niet juist op te antwoorden is ..
Dus zet hem op Thibo en maak ons wijzer :-):-):-).

Groeten,

Paul .

Laatst bewerkt:
Geen zorgen Paul, de berichten zijn pas na mijn bericht gewist. Ik vind je (door)vragen niet meer dan logisch, ik doe het ook vaak. Hoe kun je anders 'maatwerk' leveren? Als dan mijn uitleg over het voordeel van meer informatie ook opzij geschoven wordt ...

Laatst bewerkt:
Back