Hoi Sparkie,
Die pvc buis is ook een idee als op schaal en het moet op een bepaalt type lijken, niet je zorg is.
Dan is dat ronduit het goedkoopste dat vertelde Raf mij ook al eens,toen ik nog aan het zoeken was, van wat is een (beginners) u-boot, je kunt later die buis wel wat aankleden.
Is anders een Revel U boot 1 op 72 niet een idee? ook niet makkelijk maar er zijn ook mensen op het forum die dat hebben gedaan en dan heb je wat meer ruimte Toch? en Norbert Bruggen heeft er een ombouw kit voor.
Die Revel kit kost meen ik 70 euro
Maar al met al goedkoop is het niet en wordt het ook niet al doe je alles zelf, de besturing en electronica zal je ook nodig hebben.
Ik wil je niet afschrikken voel je vooral welkom in dit hoekje van de modelbouw sport, maar weet waar je aan begint, ook wat geld betreft :?
Het is nooit leuk om ergens aan te beginnen en dan later af te moeten haken zeker als het om geld gaat.
Dus wat je nu doet is goed informeer goed om je heen en als je door gaat, ga er dan voor, hulp is er wel.
Dat weet ik uit ondervinding, ben zelf eigenlijk ook een nieuwkomer,wat duikboten betreft dan. :lol: :lol:
Groeten
Jan Huizenga,