nieuweling

hey,ik ben dus nieuw en zou graag wat info hebben ivm een degelijke elektrische aangedreven wagen liefst een buggy,
vroeger heb ik nog met een tamiya gereden nl "the fox" maar die is nergens nog te vinden juist die minifox .
ondertussen zal er wel al héél wat veranderd zijn in de evolutie van die wagentjes maar wie kan mij er 1tje aanraden die je met the fox kan vergelijken kwa prestaties toen was het echt een pareltje:)
thanx

Welkom op het forum.

Een Traxxas Bandit is een leuke instapper...

Schumacher Cat...is..lijkt me, een PRO karretje..

Is maar waar je naar op zoek bent

www.traxxas.com
dan naar products
dan naar electric
en dan staan alle elektro auto's van traxxas daar dus ook de bandit

en ja de slash 4X4 staat er niet bij die staat alleen bij het beginscherm

nen stadsgenoot! altijd wijs!

om te antwoorden op uw vraag:

traxxas

type: rustler :)

zie mijn sig (is weliswaar verre van stock die van mij)

En over rijden in gent, ik zoek eigenlijk ook nog steeds een deftige (liefst on road) parcours.
Heb al paar keer in de zandbergen gereden aan Meulestede toen mijn rustler nog stock was, maar sinds de modificiaties geen tijd gehad, maar eigenlijk ook geen echte inspiratie van waar beste onroad te rijden.

Enige alternatief lijkt dat parcours in Gentbrugge van die club daar...

juist superboe das waar :) gelukkig nog een gentenaar aanwezig die wat kan helpen,
die club in gentbrugge is dat daar aan de gentbrugse meersen of zoiets?
nog een vraagje we zouden met 3 vrienden zo een bandit kopen maar hoe zit dat met samen rijden is dat nog met kristallen of is dat ook veranderd?

Standaard isda idd nog met kristallen joat! ook voor de brushless versie.

Maar er zijn dus genoeg 2.4 systemen te koop van 80 tot 600 euro en meer :)

En is er een specifieke reden voor de bandit-buggy?
Ik raad de Rustler, stadium truck, aan om verschillende redenen.

Eerst en vooral zijn beiden quasi hetzelfde, pak voor 95%.
Als je een rustler koopt kan je achteraf nog de buggy body van de bandit erop zetten.
Ook zijn de voorbanden van een rustler iets breder dan van de bandit.
Als laatste is de voorste shocktower van een rustler helemaal rond en bij de bandit is die vanboven open.

Al bij al ben je toch iets beter met de stadium truck Rustler en als je dan toch een buggy wil, kan je achteraf nog de body van de Bandit erop zetten.

De verschillen tss buggy-stadium truck zijn er eigenlijk niet in de layout en je kan dan beter voor de stadium truck Rustler gaan waar hij eigenlijk meer voor gemaakt is dan een pure buggy.

En kweet nie waar precies in gentbrugge, maar er zou daar maar 1 club + parcours zijn bij mijn weten.

En hoe komta dage met 3 volwassen mensen zijt om 1 relatief goedkope RC te kopen? :)

Laatst bewerkt:
bedankt voor de tip enne we gaan wel ELK 1 buggy kopen he dus 3 in totaal :) :)
we zullen jouw raad opvolgen juist nog een winkel vinden in belgie die dat verkoopt
anders via postorden vrees ik

Kijk eens in het verkoop topic.

Zag er een Rustler VXL aangeboden staan en meen ook een Bandit te hebben gezien.

bedankt voor de tip enne we gaan wel ELK 1 buggy kopen he dus 3 in totaal :) :)
we zullen jouw raad opvolgen juist nog een winkel vinden in belgie die dat verkoopt
anders via postorden vrees ik

alles bij elkaar (prijs + verzending) is het voordeligste in de UK
Meerbepaald: UKModelsport, effe googlen en direct te vinden.

Sommige onderdelen zijn specifiek voor de VS.
Mijn lipo is uit frankrijk, lader is uit de VS ook (supergoedkoop)
Maar het merendeel van mijn onderdelen komt uit UKModelsport, ook de wagen.

Snelle verzending + tracking en uitstekende communicatie!
Als er iets niet op order is, dan besteld die dat direct en is het verzonden binnen de week.

Het enige wat ik kocht uit België was mijn 2.4 zendersysteem, bij Albatros:
Onze prijzen
GRAUPNER XG-6i Race spec 2.4gHz
91 euro incl verzending
Veel mogelijkheden voor dat geld en degelijk merk.
En mcm racing is idd crimineel duur! wie zou er daar nu willen kopen? (tenzij je gaat voor de persoonlijke service, en dan nog, het weegt niet op)

PKracing uit Nederland heb ik ook wat kleine dingetjes gekocht zoals een heatsink ed.

het beste is om je eerste auto te kopen bij een winkel in de buurt omdat je dan nog langs kan gaan als je met vragen o.i.d. zit;)

ook al is het buitenland goedkoper binnenland heeft ook zo zijn voordelen:cool:

grtz mick

Back