Nieuwjaars-zeildag VAARGROEP HARDERWIJK

• Topicstarter Topicstarter Henk van Aken
  • Startdatum Startdatum
H

Henk van Aken

Guest
VAARGROEP HARDERWIJK stelt haar vaarlocatie "de Kanovijver", Suikerbakker te Ermelo beschikbaar voor de NIEUWJAARS-ZEILDAG op ZONDAG 11 januari 2004 van 11 tot 15 u. voor alle zeilers.
Het inschrijfgeld van 6 euro verzekert je van heerlijke erwtensoep met roggebrood, spek en ....Glühwein in theehuis "de Gondelier".
Deelname is uitsluitend mogelijk na aanmelding via wivas@freeler.nl
Uiterste aanmelddatum : 3 jan. 2004.

Bij niet doorgaan van het evenement door ijs of andere, slechte weersomstandigheden, zal via de mail/website hiervan melding worden gedaan.

[Diepte vaarwater 60 cm.]

Haal je boot maar alvast uit ´t vet en neem je wanten maar mee!
Hopenlijk is er ook een ijsbreker aanwezig.
Op naar de nieuwjaarsborrel.

Frank 25/125

zo henk, dat noem in nog eens een binnenvallertje. Als eerste welkom op het forum en ik zal kijken of ik kan komen. Het is natuurlijk wel een beetje een thuiswedstrijd voor me.

Ik neem het in overweging...

ABS rompjes vinden het koude water geen probleem?

Ik heb nog geen klachten gehoord :lol:

Worden uiteraard wel wat kwetsbaarder, dat wel, maar dat geldt ook voor ons :!:

Het was echt onwijs gezellig en volgens mij zéér geslaagd vandaag, hulde aan de organisatie. Het weer was niet veel maar dat kon de pret absoluut niet drukken.

Jammer dat sommige personen er niet waren ondanks hun toezegging :lol:

Ook vanaf deze kant wil ik de organisatie bedanken voor een leuke dag.
Het weer was misschien niet je van het maar de sfeer was er één van gezelligheid en olijkheid.
Volgend jaar maar weer ;)

He jongens, ik hoop toch wel een paar fotootjes te zien van MM's met Gluhwein of aspirine...
(Samen gaat geloof ik niet :?: )

Roel

De foto's staan zo als gewoonlijk allang weer op onze site hoor :lol:

Henk zei:
De foto's staan zo als gewoonlijk allang weer op onze site hoor :lol:
Ik had eigenlijk wel gehoopt op een klein groepje uit Biddinghuizen......konden ze mooi onze Micro Magic-ijsberg meenemen.
Arme Roel,moet ie met die watertractor al die MM-neuzen uit het piepschuim zien los te trekken.... :D 8O :D :D

Lobke NED 17

Bedankt Henk!
K...k...k...koud zeker? :xmas:
Maar ik zag goeie gevulde soep!
@ Lobke: De Ijsberg ligt voor periodiek onderhoud in onze (diepvries-)schuur... Dat ding moet goed bewaard blijven natuurlijk; kan je niet zo maar open en bloot in de vijver laten liggen. Dit i.v.m. het smelten van de poolkappen, broeikas-effect, algehele opwarming van de aarde, en alle andere rampen waarmee de milieu-goeroes ons bekogelen...

Roel

Back