Nieuws van Multiplex en Graupner in pdf formaat

• Topicstarter Topicstarter Pjotrrr
  • Startdatum Startdatum
P

Pjotrrr

Guest
Multiplex:

Nieuwe modellen, zo te zien vervangt de Funjet de Picojet op termijn...
Nieuwe Cockpitzender en Himax motoren:

www.multiplex-rc.de

Graupner:

MX-16s en MC-22s synthesizerzenders, Ultramat 14 12/220V lader, 2 meter electro Edge, en Spektrum 2,4 Ghz zenders/ontvangers voor auto's en parkflyers in het programma:

www.graupner.de

Voor het lezen van pdf bestanden is de gratis te downloaden Acobat Reader benodigt:

http://www.adobe.nl/products/acrobat/readermain.html

verdorie, net 25 euro geboden voor een mpx 3010 zender op ebay, en komen ze me nu uit met een veel mooiere Cockpit SX zender die bijna dezelfde mogelijkheden heeft.

tja keuzes he, eerst maar eens kijken of ik die 3010 krijg voor die 25 euro's.

Qua design en specs vind ik de Cockpit SX mooi, maar die stickers lijken zo goedkoop... design foutje naar mijn mening ;-)

nou sorry, maar wat ziet dat ding er cheapo uit met zijn plastic scahelkaartjes allemaal.

whaw die spectrum van graupner is echt iets voor mij en die nieuwe meshersmith lijkt me ook wel wat.

greets

Naar aanleiding van discussies op duitse Fora niet verwacht dat Graupner met dat Spektrum spul op de markt zou komen. Volgens die discussies zou het zendvermogen op de 2.4 Ghz in Europa verder gelimiteerd zijn dan in de USA. Dus foetsie reikwijdte. Blijkbaar klopt dat niet of heeft Graupner is kunnen regelen.

Snap MPX ook niet helemaal, brengen ze een instap zender op de markt met Synthesizer technologie maar leveren hem dan standaard uit zonder hun Channel-check moduul. Zou het liever andersom zien.

Rick

Groot nadeel van die DX6 2,4 Ghz zender voor parkflyers is dat er geen expo op het richtingroer mogelijk is!
Had anders een leuke zender voor erbij voor de shocky's kunnen zijn....

Ben helaas, of moet ik nu zeggen gelukkig, overboden bij die MPX 3010 en meer dan 30 euro geef ik niet voor een zender waar het display van kapot is ook al werkt de rest perfect. Nu maar eens afwachten wat de prijs gaat worden van die nieuwe cockpit SX.

Back