Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
hoi,
ik ga over een paar weken een disney bij various halen en dan laat ik er een pdf van maken dus als iemand dan de pdf van de disney wil vraag maar zet hem wel online
bay bay
hoi,
ik ga over een paar weken een disney bij various halen en dan laat ik er een pdf van maken dus als iemand dan de pdf van de disney wil vraag maar zet hem wel online
bay bay
Shark,
Denk je er wel aan dat er veel tijd en moeite kruipte in het ontwerp, de ontwikkeling en het op punt stellen van zo'n model?
Het op eigen initiatief schaamteloos kopiëren en ter beschikking stellen van de tekeningen zal wellicht niet door iedereen geapprecieerd worden. Je zou op z'n minst al ns kunnen informeren bij de ontwerper of ie akkoord is met je initiatief.
Er zijn trouwens genoeg bouwtekeningen die wel online ter beschikking gesteld worden.
Hans,
bedankt voor de uitleg. Er is echter 1 ding wat ik nog steeds niet snap: hoe weet je tot welke spanning het teruggebracht wordt? Voor normale servo's moet het teruggebracht worden naar 6V. Op de mini Xerces komen servo's die max 5V aankunnen. Moet ik dan weer een andere diode gebruiken?
Houd er ook rekening mee dat je als je met diodes de spanning omlaag wil brengen tot 5V, de spanning bij een lege accu terug zal vallen naar zo'n 3.5Volt en de kans daarbij groot is dat je servo's niet meer reageren.
(Wel eens gehad met de 318's, als je de accu ver genoeg leeg vliegt ga je dat meteen terugzien in het gedrag van de servo's..)
Ik zou persoonlijk of voor een Bec kiezen, of de servo's op een (te) hoog voltage laten werken.