Op de CIAM Plenary Meeting 2014 in Lausanne heeft F5J de WK status gekregen. In 2015 zal de eerste eerste World Cup serie zijn,
Voor de details verwijs ik graag naar de websites van de FAI en KNVvL al is daar nog niet heel veel te vinden - even wachten op de verslagen van de meeting.
Ik kan helaas ook niets zinnigs zeggen over hoe eea verder georganiseerd gaat worden (omdat ik wel wedstrijdleider voor het NK ben maar me nog niet heel veel verder in deze zaken heb verdiept, als ik dat al ga doen).
Verder worden er steeds meer AMRT's goedgekeurd (Altimeter/Motor Run Timer).
Nieuwste toevoeging is de Unilog2.
Voor de actuele lijst zie EDIC WG & Approvals
Op dit moment is DIT de meest recente lijst. Let ook op de voorgeschreven firmware.
Voor de details verwijs ik graag naar de websites van de FAI en KNVvL al is daar nog niet heel veel te vinden - even wachten op de verslagen van de meeting.
Ik kan helaas ook niets zinnigs zeggen over hoe eea verder georganiseerd gaat worden (omdat ik wel wedstrijdleider voor het NK ben maar me nog niet heel veel verder in deze zaken heb verdiept, als ik dat al ga doen).
Verder worden er steeds meer AMRT's goedgekeurd (Altimeter/Motor Run Timer).
Nieuwste toevoeging is de Unilog2.
Voor de actuele lijst zie EDIC WG & Approvals
Op dit moment is DIT de meest recente lijst. Let ook op de voorgeschreven firmware.
Laatst bewerkt: