Night blades

Beste mensen,

ik zoek me een breuk naar goede nightblades voor mijn trex 450 of 550.
Welk merk is goed te vertrouwen en waar zijn ze te koop???

Ik hoor het graag.

groeten Rick

thanks Harm, had ik over het hoofd gezien. Ben ik niet de enige die op zoek is.
Hey Bert, die had ik ook gezien. Ik wil het het liefst eerst ff proberen op mijn 450 en als het bevalt ook op de 550.
Maar waar ik niet vrolijk van word is dat als je ergens blaadjes vind dat de lader weer uitverkocht is. Ik wil gewoon een complete set.

Zelf maken is geen optie.

Zelf bouwen is wel t goedkoopst, en gewoon te laden met je gewone lipo lader op bijv 100 of 200mAh.... kost je nog geen 3 tientjes aan elektronica spulletjes.

Align heeft iig kant en klare blades voor de 450.. kosten iets van 50 euro incl lader dacht ik.

Laatst bewerkt:
@ Anko,
Stel dat ik het wel zelf ga doen, wat heb ik dan allemaal nodig en waar haal ik die spullen vandaan.
Ik heb nog een setje blaadjes liggen voor m'n 550. daar zou ik het wel op kunnen oefenen :rolleyes:
En die blaadjes van align zijn nergens inclu lader meer te koop. Zijn niet leverbaar volgens de winkeliers.

Ik zoek ook Night Blades met lader, en dan wel van carbon.

Zelf maken = Woodies een horlogebatterijtje inzetten bij het midden, draadjes naar het eind aan een ledje, en weer dichtmaken.
Nadeel = Woodies spatten uitelkaar boven 2400 toeren ofzo, en moet je ook nakijken of ze nog wel bruikbaar zijn voor elke vlucht, ook al crash je niet.
Niet vertrouwd dus : woodies.

Ik zoek ook Night Blades met lader, en dan wel van carbon.

Zelf maken = Woodies een horlogebatterijtje inzetten bij het midden, draadjes naar het eind aan een ledje, en weer dichtmaken.
Nadeel = Woodies spatten uitelkaar boven 2400 toeren ofzo, en moet je ook nakijken of ze nog wel bruikbaar zijn voor elke vlucht, ook al crash je niet.
Niet vertrouwd dus : woodies.

Zelf maken kan ook met carbon blades...:rolleyes: Lipo gewoon bij de root erop plakken met goede dubbelzeidig tape. een 1s 200mAh lipotje blijft hier bij 2400 rpm op een 600 gewoon zitten.;)

Anko, volgens mij is dat niet slim om carbon blades te gaan bewerken.
Carbon Night Blades horen uit de fabriek te komen dacht ik zo.

Ik ben ook van plan om night blades te gaan maken.
Een handleiding heb ik al gevonden op helifreakz.

Ik wil dit op mijn standaard Align 625mm Carbon blades doen.
Maar ik wil ook nog gewoon overdag licht 3d enzo kunnen vliegen dus is dit dan nog mogelijk of vliegen de ledjes etc. eraf?

Ik ben ook van plan om night blades te gaan maken.
Een handleiding heb ik al gevonden op helifreakz.

Ik wil dit op mijn standaard Align 625mm Carbon blades doen.
Maar ik wil ook nog gewoon overdag licht 3d enzo kunnen vliegen dus is dit dan nog mogelijk of vliegen de ledjes etc. eraf?

Als je de leds goed vastzet, en de lipo ook kan je er gewoon knalhard 3d mee vliegen.. snachts of overdag maakt dan niet uit.
Wel zou ik het op een apparte set bladen doen, want de ledjes vreten makkelijk een minuut vliegtijd weg op 2200 rpm(eigen ervaring).

Alle bladen in deze vid waren home made. degene met de witte buitenrand en blauw/rood waren van mij en verreweg het felste(maar ook de minst lang vliegende...;))

FREAKY NIGHT on Vimeo

Ik wil ook deze Night blades gaan maken voor op mijn 500.
Echter ik zoek me rot naar de koper tape (geleidende plakband)?

De meeste die ik vind zijn echter voor Slakken en ander ongedierte tegen te gaan.

Iemand suggesties?

Back