koekje 5 okt 2011 #1 is het mogelijk om een nieuwe sok om een accu pack te zetten ? en zou iemand mij uitkune legen hoe ik hem het beste kan opladen
is het mogelijk om een nieuwe sok om een accu pack te zetten ? en zou iemand mij uitkune legen hoe ik hem het beste kan opladen
The_panda 5 okt 2011 #2 @koekje vraag1:HobbyKing R/C Hobby Store : Turnigy Heat Shrink Tube 100mm RED (1mtr) je steekt je battrij erin je je verwamt het nieuwe hoesje het krimt en het zit vast (; vraag2:je steld je lader juist in steekt je batterij erin en dan druk je op start
@koekje vraag1:HobbyKing R/C Hobby Store : Turnigy Heat Shrink Tube 100mm RED (1mtr) je steekt je battrij erin je je verwamt het nieuwe hoesje het krimt en het zit vast (; vraag2:je steld je lader juist in steekt je batterij erin en dan druk je op start
ron van sommeren Forum veteraan 6 okt 2011 #3 Modelbouw FAQ's - Modelbouwforum.nl -> Accu's en laadtechnieken -> De Nikkel-Metaalhydride accu. & -> Delta Peak laders/snelladers voor NiCd en NiMH
Modelbouw FAQ's - Modelbouwforum.nl -> Accu's en laadtechnieken -> De Nikkel-Metaalhydride accu. & -> Delta Peak laders/snelladers voor NiCd en NiMH
koekje 6 okt 2011 #4 The_panda zei: @koekje vraag1:HobbyKing R/C Hobby Store : Turnigy Heat Shrink Tube 100mm RED (1mtr) je steekt je battrij erin je je verwamt het nieuwe hoesje het krimt en het zit vast (; vraag2:je steld je lader juist in steekt je batterij erin en dan druk je op start Klik om te vergroten... heel erg bedankt aan dit soort info heb ik wat
The_panda zei: @koekje vraag1:HobbyKing R/C Hobby Store : Turnigy Heat Shrink Tube 100mm RED (1mtr) je steekt je battrij erin je je verwamt het nieuwe hoesje het krimt en het zit vast (; vraag2:je steld je lader juist in steekt je batterij erin en dan druk je op start Klik om te vergroten... heel erg bedankt aan dit soort info heb ik wat