F familymen 1 feb 2011 #1 Ik zou mijn Nihm batterij (1000 mAh - 7 cellen) willen opladen met volgend lader: Imax B6AC iemand een idee hoe deze lader instellen. Thanks
Ik zou mijn Nihm batterij (1000 mAh - 7 cellen) willen opladen met volgend lader: Imax B6AC iemand een idee hoe deze lader instellen. Thanks
F familymen 1 feb 2011 #3 plotterwelt zei: Zit toch een gebruiksaanwijzing bij ? Mvg Johan Klik om te vergroten... Ja is juist maar ik geraakte er niet wijs uit... Kmoet nu nog juist weten tegen hoeveel A ik deze moet opladen...
plotterwelt zei: Zit toch een gebruiksaanwijzing bij ? Mvg Johan Klik om te vergroten... Ja is juist maar ik geraakte er niet wijs uit... Kmoet nu nog juist weten tegen hoeveel A ik deze moet opladen...
Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan 1 feb 2011 #5 Ik zou niet hoger gaan dan 1C ofwel 1A, zeker als het om zgn. AAA cellen gaat.
N.P.S. Forum veteraan 1 feb 2011 #6 Op het forum is een FAQ te vinden met veel informatie over het laden van Ni-Mh accu's. Zie: <Oude "Te Koop" Link Verwijderd > Laatst bewerkt door een moderator: 18 nov 2015
Op het forum is een FAQ te vinden met veel informatie over het laden van Ni-Mh accu's. Zie: <Oude "Te Koop" Link Verwijderd >