Nihm of lipo?

• Topicstarter Topicstarter nickburgers
  • Startdatum Startdatum
N

nickburgers

Guest
Kan ik beter 2 lipotjes hebben of gewoon 3 of 4 nhim accus????

Bij die nhim accus hoef ik ook het landingstel niet onderhanden te nemen, en niet te vergeten dat ik een echte newbie ben

Hoi Nickburgers,

Misschien kan je beter even melden onder welke heli die accu's komen te hangen. Lipo's zijn lichter dan een NiMh-pakket van dezelfde capaciteit, dus dat levert je in ieder geval een langere vluchtduur op.

Paul

Hoi Nickburgers,

Misschien kan je beter even melden onder welke heli die accu's komen te hangen. Lipo's zijn lichter dan een NiMh-pakket van dezelfde capaciteit, dus dat levert je in ieder geval een langere vluchtduur op.

Paul

Het gaat om een honey bee FP

Ik denk dat er weinig vliegers zijn die een HB FP hebben en nog met NiMh's vliegen. Nogmaals die lipo's hebben veel minder gewicht bij een gelijke capaciteit als een NiMh-pack, dit betekent dus een langere vluchtduur.

Paul

Ja maar als ik een lipo er op wil hebben dan moet ik een heel nieuw landingstel en zo er onder zetten. Ik ben een beginner en ik moet de heli eerst zo goed zien af te stellen

Weet ik niet, ik heb geen HB FP, maar met elastiek moet het zondermeer lukken. Hooguit bij een flinke crash zal ie losschieten, maar dan ligt je heli toch al op de grond.

Hallo
Volgens mij kan je hem gewoon met elastiek op de juiste plek vast maken,en volgens mij doe de meeste hem onder de 4in1 met een 3c 1000mah lipo.

Hallo
Volgens mij kan je hem gewoon met elastiek op de juiste plek vast maken,en volgens mij doe de meeste hem onder de 4in1 met een 3c 1000mah lipo.

Ja maar dan is me heli niet helemaal goed in evenwicht

Dan probbeer je hem rogf op een plek vast te maken zo dat de lipo wel in evenwicht is.
gr wessel.

gewoon een kleine 7,4V 2cellen 1000 mAh lipo voor +/_ 25 euro kopen vast maken met elastiek en de normale houder kan ie ook in alleen dan ook weer elastiek gebruiken om hem goed te klemmen.
Dat is alles de honey bee kun je tegen de muur aan gooien en dan is ie nog niet kapot het enige wat snel kapot gaat aan dat ding is het landingsgestel door die kleine schroefjes aan het frame.

Succes!!!

Back