Nijmegen of Wijchen RC-rijders

Mooi Dikke hond..

Ik heb m`n receiver ondertussen ook binnen en gemonteerd maar wacht verdomme nog steeds op m`n lipo`s uit HK.
De vertraging had te maken met die "aswolk" van een weekje geleden... Ze zijn gisteren op het vliegtuig gegaan richting the netherlands dus hoop dat ik ze binnenkort heb....
Dan maar ff snel afspreken om samen eens te gaan bashen!

Greetz

Nog heel eventjes wachtten dan! ;) Ik moet trouwens ook weer eventjes wachtten aangezien ik weer mn casterblocks kapot heb gereden... :confused:
Gelukkig had de vloeibare ze op voorraad dus lang zal het niet duren! :mrgreen:

Jazekers!!!

Wat een donoontje powerrrrrr... heb alleen ff in de straat gereden op nat wegdek dus heb zeer zeker niet voluit kunnen rijden maar de kracht was goed te merken!

Nu nog 2 turnigy 2S 5000MaH onderweg :P

Ik zit al een tijdje te loeren voor een avondje in het Waalhalla maar de harde ondergrond waar je je auto op kapot kan rijden zit ik eigelijk niet zo op te wachtten...

Ik ben zowiezo niet van de partij Wishiej... Ik hoop vandaag mn casterblocks binnen te krijgen en de tijd om doordeweeks nog te rijden zit me ook niet mee :(

Iemand zin om zondag ergens in de omgeving Arnhem of Nijmegen te gaan rijden?(offroad)

Tijd: nnb (in overleg)
Plaats: nnb (in overleg)
auto: Traxxas Rustler VXL
Vervoer: Ja
Zender: FM 27.195

greetz Roy

Enorme zin maar zondag heb ik een familie sportdag :rolleyes: Nu heb ik wel al in de wandelgangen gehoord dat het misschien afgelast gaat worden!!
Ik laat het hier weten!

edit: het is afgelast!!! Ik als dikke hond ben natuurlijk niet blij van al dat gesport maar word wel blij om mn Rusty weer ergens uit te laten!

Ik ben dus aanwezig mits het goed weer is....

Laatst bewerkt:
hey wat dachte julie van de goffert en het bos bij kwakkenberg of zoals eerder genoemd heumensoord?

he racers,

ik kom uit den bosch (+/- 30 min naar nijmegen) en zoek nog wat meederijders. ik rijd electro off road. misschien leuk om eens wat af te spreken. Rond Den Bosch zijn ook wel wat leuke plekken.

Back