Nikko Sky watcher, 3 kanaals speelgoed? Nu nog een filmpje!

Discussie in 'Heli-Pilot's Mess' gestart door Satoer, 8 sep 2004.

  1. marco bosch

    marco bosch

    Lid geworden:
    13 jan 2004
    Berichten:
    3.704
    Locatie:
    Staphorst
    goeie niek en ook natuurlijk het al posten op het forum zo dat iedereen hier weet van wie ze zijn
     
  2. Salomon

    Salomon Guest

    Hahahah :p 350 euro grappen maker :p :wink:
     
  3. roderick_schmitz

    roderick_schmitz

    Lid geworden:
    17 sep 2004
    Berichten:
    439
    Locatie:
    Curacao
    Nou ja, voor 350 wordt je Skywatcher dus een Skywonder. Zo een als satoer heeft, wil je toch ook wel ? :D
     
  4. Salomon

    Salomon Guest

    :p ik ben al aan het sparen...

    En ik ben een nieuw filmpje aan het uploaden
     
  5. Salomon

    Salomon Guest

  6. roderick_schmitz

    roderick_schmitz

    Lid geworden:
    17 sep 2004
    Berichten:
    439
    Locatie:
    Curacao
    Als dat die standaard Skywatcher is snap ik wel waarom nikko je filmpjes wilt hebben. Dit gaat wel ff wat anders dan de meeste filmpjes die ik gezien heb van dat ding.
     
  7. Kelvin

    Kelvin Guest

    Hoi,

    Er was ook een keer een discussie van dit toestel op TV. Ik weet niet meer hoe het programma heete. Maar in iedergeval drie mensen zaten aan een tafel. eentje was een vent van het commité "speelgoed van het jaar", en een ander een modelhelivlieger (die geen speelgoed vliegt :lol: ), en eentje die bij het programma zat. Maar in iedergeval was zei die vent en speelgoed v/h jaar dat het een zeer stukje mooie techniek was, en dat het een goed vliegend model was. Toen ging die helivlieger in discussie en zei dat er op een heli sowieso een voor en achteruit moet zitten, en dat zat er geeneens op 8O . Het is dus een waardeloos stuk speelgoed. :D was zijn conclusie. Het is leuk dat het de lucht in gaat, maar meer gebeurd er niet, het gaat zelfs niet goed de lucht in.

    Want de een proefvlieger van NIKKO ging zelf met het ding vliegen (tenminste probeerde hij) het was een complete ramp. Op het oment dat hij riep dat de heli goed vloog kon hij de heli zelf niet meer in de hand houden 8O :lol: .

    NIET kopen dus.

    gr. Kelvin
     
  8. Tadango

    Tadango Forum veteraan

    Lid geworden:
    25 jun 2003
    Berichten:
    16.361
    Locatie:
    Groningen
    Is een topic over ;) Programma was kassa. Zoek maar eens op kassa op het forum ;)
     
  9. roderick_schmitz

    roderick_schmitz

    Lid geworden:
    17 sep 2004
    Berichten:
    439
    Locatie:
    Curacao
    Kopen ga ik ook zeker niet doen :D
     
  10. Kelvin

    Kelvin Guest

    Inderdaad, het was het programma kassa.

    Ik herinnerde me het nog net :roll: .

    gr. Kelvin
     
  11. Niek

    Niek PH-SAM Forum veteraan

    Lid geworden:
    21 aug 2002
    Berichten:
    8.779
    Locatie:
    Almere
    Voor zover ik kan beoordelen staat deze draad (nog) niet in het cafe.

    Dus kan het geleuter wat minder?
     
  12. Salomon

    Salomon Guest

    Hey kevind dat was allemaal al 20x verteld ... en ik vind het best leuk speelgoed.. :mad:
     
  13. $olo

    $olo Guest

    ben benieuwd wat mij te wachten staat ?
    bijna geen zin meer om me orginele skywatcher uit te pakken :cry:
    wie weet lukt het een leek wel .
     
  14. Salomon

    Salomon Guest

    solo treur niet ! ik ben ook een leek met helicopter vliegen ! en kijk mijn filmpje :p hij vliegt best
     
  15. Satoer

    Satoer Forum veteraan

    Lid geworden:
    21 okt 2003
    Berichten:
    6.197
    Locatie:
    Zaandam
  16. Paul H.

    Paul H.

    Lid geworden:
    22 nov 2004
    Berichten:
    642
    Hehe die wedstrijd is leuk bedacht!

    Greetz Paul
     
  17. Salomon

    Salomon Guest

    #&^#*&$ Ik heb verloren, wie moet ik slaan!

    HAhahahah :p rofl :lol:
     
  18. djorkaef

    djorkaef Guest

    Als rc-fanaatje heb ik eergistere in de winkel ook de Nikko-Skywatcher gekocht, er stond speelgoed van het jaar op dus... :s En nu ben ik terrecht gekomen op dit forum. Ik heb al een beetje geoefend maar niet genoeg om conclusies te trekken. Wat me wel opvalt is dat bij de mijne er helemaal niet zo een 'gyro' aanhangt achteraan, maar op de afbeelding op de doos hangt die er wel aan. Of zou die nu op een andere plaats gemaakt zijn omdat het mss een niewer model is? Ik kan me moeilijk voorstellen dat ie eraf gevallen is. Alleszins vreemd. Zal dit een invloed hebben op het vlieg-gedrag?
     
  19. $olo

    $olo Guest

    dit heb waarschijnlijk geen invloed op het (vlieg) gedrag, daar je dit ding enkel de lucht in kan gooien .als je hem hoog genoeg gooit ,kan je misschien ietsje bijsturen als ie weer naar beneden komt.al bij al had je misschien een 30 euri erbij gedaan en een redelijk echte heli gehad (dragonfly).
    succes nog met je sky-gedoe,en...het is nog niet te laat om (met de bon) dit terug te brengen naar de zaak waar je hem gekocht heb.
    de meeste onder ons hebben die bon niet meer , :evil:
     
  20. Satoer

    Satoer Forum veteraan

    Lid geworden:
    21 okt 2003
    Berichten:
    6.197
    Locatie:
    Zaandam
    Is een nieuwere versie ja (versie 3 alweer), en nee heeft nauwelijks invloed op het vlieg gedrag.
     

Deel Deze Pagina