Nikko Sky watcher, 3 kanaals speelgoed? Nu nog een filmpje!

Discussie in 'Heli-Pilot's Mess' gestart door Satoer, 8 sep 2004.

  1. djorkaef

    djorkaef Guest

    Tjah op de doos leek ie redelijk echt :p, was trouwens de enige heli die ze hadden in die speelgoedwinkel.
     
  2. $olo

    $olo Guest

    gewoon proberen terug te brengen en op ebay kan je andere bestellen .
    let op: dit is een complete set dus niet het van het .
     
  3. Pjoeter

    Pjoeter Guest

    Suc6 ermee, ik heb voor mijn eigen een dragonfly opgehaald.
    Niet dat dit direct een suc6 was maar het gaat al beter.........geloof ik.
     
  4. Pjoeter

    Pjoeter Guest

    Sorry klein detail vergeten..
    Nadat ik de skywatcher gehad heb/had....
    Is reeds ontleed...
     
  5. djorkaef

    djorkaef Guest

    staart afgebroken maar terug herstelt...
     
  6. djorkaef

    djorkaef Guest

    achteraf gezien is http://airtoimedia.nl/web/satoer/RVU-KVW-NikkoUitzending.avi dit filmpje gewoon pure waanzin, achterlijk toch. In het begin proberen indoor op een gereedschapstafeltje, dan later zeggen dat hij het met zijn mond moet besturen... zijn geklungel laat men dan 5 minuten zien en op dat vliegveld lukt het wel maar filmt men het niet en zend men 10 seconden. Voor mij is die wel speelgoed van het jaar!
     
  7. Linh

    Linh Guest

    Euhhh.. dus je vind het wel een goed ding?
     
  8. djorkaef

    djorkaef Guest

    hij is crashbestendig, waterbestendig en vliegt weldegelijk (10-15sec lukt me wel), de lader is handig, eenvoudige besturing, veilig, onderdelen op internet te koop, en dat voor 90 euro. ik vindm wel goed ja. maarja smaken verschillen en het blijft SPEELGOED van het jaar 12+
     
  9. Linh

    Linh Guest

    Ja.. alleen jammer dat hoveren er niet in zit..
     
  10. G

    G Guest

    Inderdaad, zo zag ik laatst een advertentie op marktplaats
    iets in de geest van:

    "Heli gezocht: Doe maar zo'n raptor of een nikkie skywatcher, het maakt niet uit welke"

    Ik heb hem ff per mail verteld wat het "kleine verschilletje" :lol: is tussen die 2,
    heb hem een paar adviezen gegeven, o.a. dit forum eens te bezoeken, en eens te kijken naar bijvoorbeeld een Dragonfly.
    Ook raadde ik hem af een nikko skywatcher te kopen.
    Hij mailde terug dat hij al een skywatcher gekocht had,
    en hem binne no-time al weer op marktplaats gezet had, en dat ie op zoek ging naar iets beters.

    Groetjes Geoffrey 8)
     
  11. Linh

    Linh Guest

    Dat het speelgoed van het jaar mag zijn, dat hoeft niet te betekenen dat het ook goed is.
    De voorheengaande jaren zijn er producten getest die het 1 goed deden 2 leuk blablabla waren.

    Nu kan je misschien voorstellen dat de mensen die dit hebben gekocht het raar vinden dat het het speelgoed van het jaar is geworden..
    Zelf heb ik natuurlijk geen idee waarom ze dat zouden zeggen :lol:

    Ik denk dat het vertrouwen er wel af is bij die jury...
    Maar goed, als jij vind dat hij goed vliegt voor...... 10 a 15 sec..
    Vind ik het leuk voor je dat hij zo goed vliegt :D :D

    Het is wel wat anders dan een "normale" helicopter.. maar daar is de prijs ook naar..
     
  12. djorkaef

    djorkaef Guest

    beters, duurders dus

    ik denk dat de originaliteit de doorslag gaf

    haha is toch zalig man! elke seconde dat die de lucht in blijft is weeral een zalig moment!
    gelukkig heb ik (nog) geen echte heli dat zou werkelijk verslavend zijn (en me veel geld kosten)
     
  13. Linh

    Linh Guest

    Ik vind het ook wel een geinig ding, alleen bij die reclame word het een beetje "groots" neergezet.
    Ik denk ook dat iedereen denkt dat hij ook "kan vliegen"
    en dan worden mensen teleur gesteld dat hij het tegendeel bewijst.

    Verder is het wel leuk om vol tegen de grond te crashen, waarschijnlijk weinig tot geen schade!
     
  14. G

    G Guest

    Volgens mij zit er iemand uit dit forum ook in die jury, als ik me niet vergis... :?
     
  15. Pjoeter

    Pjoeter Guest

    Als men toch besluit om geld weg te gooien......
    Hierbij mijn rekeningnr.....########
     
  16. djorkaef

    djorkaef Guest

    haha ik kan het niet helpen ik vind het gewoon een leuk staaltje speelgoed, je moet maar geduld hebben en blij zijn DAT die is een keertje de lucht in blijft

    Het grappigst van al was ik stond in de speelgoedwinkel naar die heli te kijken, komt daar zo een koreaantje van 9-10jaar naast mij staan "ik had er zo één, na 2 dagen is hij tegen de muur geknald en nu istie helemaal gemold!" Toen wist ik dat die vloog en dus hebk hem ZEKER gekocht :lol:

    en geen spijt van stel je voor je koopt (onervaren) zo'n heli van 300 euro, 4 keer zo duur en als hij 1x crasht kan je alweer voor de prijs van een skywatcher onderdelen gaan halen en wachten. Als dan ook nog eens zou blijken dat je het toch maar niks vindt dat helivliegen... DAT is pas weggegooid geld
     
  17. Pjoeter

    Pjoeter Guest

    Mijn rekening staat nog steeds open....
    Nee serieus, als je afknapt op de "state of the art skywatcher" en daarbij dus ook afknapt op het helivliegen.
    Dan (dat vind ik ) heb je de hobby hellivliegen geen serieuze kans gegeven.
     
  18. Theo B

    Theo B Guest

    Dat is echt niet waar, mijn piccolo bleef altijd heel, hoe hard ie ook neerkwam.
    Stel je voor: Je koopt een nikko skywatcher 90€
    dat ding vliegt voor geen meter, crashed, staart kapot.
    €10,50 (en zo te lezen gebeurt dat nogal eens)
    dan ben je €100,50 kwijt.
    Tenslotte kom je erachter dat het ding niet kan vliegen.
    ben je mooi €100,50 kwijt. kon je voor 19€ meer een complete dragonfly kopen die wél vliegt.
    Volgens mij hebben we hier mensen van nikko op het forum :?
     
  19. Paul H.

    Paul H.

    Lid geworden:
    22 nov 2004
    Berichten:
    642
    Jongens..

    [​IMG]
    Het is gewoon duidelijk dat de Skywatcher een flut ding is..
    Hij is dan wel crashbestendig..
    Maar een heli zoals de Hummingbird is ook crashbestendig.
    Dus dit is niet waar
    Spaar nog even door als je denkt dat je van RC Helicopters je hobby wilt maken, en koop een Dragonfly, Hummingbird .. etc. etc.
    Als je interesse hebt lees deze draadje's door..

    Hummingbird Elite CP verslag voor beginners

    Hummingbird beginnersverslag van/voor een helikopter newbee


    [​IMG]


    Wil je meer te weten komen over de Hummingbird, Dragonfly of andere heli gebruik even de [​IMG]
     
  20. Linh

    Linh Guest

    Een leek met een microheli of iets dergelijks is niet goed nee.. maar hij zal altijd beter dan een skywachter vliegen:D
     

Deel Deze Pagina