Nikko Sky watcher, 3 kanaals speelgoed? Nu nog een filmpje!

Discussie in 'Heli-Pilot's Mess' gestart door Satoer, 8 sep 2004.

  1. Rhelie

    Rhelie Forum veteraan

    Lid geworden:
    16 sep 2004
    Berichten:
    11.835
    Locatie:
    Nootdorp
    Wat een leuk forum is dit ! ik heb mij net aangemeld.
    De prijs van het ding verraad het eigenlijk al. Het is gewoon een helikoptertje wat stuurloos door de lucht dwarrelt. met de knopjes op de zender kun je net doen alsof je hem onder controle hebt.
     
  2. migiel

    migiel Guest

    We hebben het intertoy krantje nu al meer dan een week in huis, ik zat hem gisteren te lezen en zag de NIKKO Skywatcher. Koopavond in Waalwijk dus ik in de auto en naar de Intertoys, na 5 minuten in de winkel te hebben rond gezocht, toch maar naar de balie, ik had alleen nog maar hoop dat ze misschien nog exemplaren in het magazijn zouden heben ofzo. "Ik kom voor de Skywatcher van NiKKO" , "heuhh?" , "De radiografisch bestuurdbare helikopter uit het krantje" , "Hmm, zal even kijken in de computer" (ik had op dit punt al geen hoop meer), "hmm, nieuw artikel, kijk even in de map, ah, komt eind volgende week binnen" "is misschien een ander filiaal die hem wel al heeft?" (ik ben dan in staat om nog 50 kilometer te gaan rijden, als ik eenmaal mezelf lekker heb gemaakt en mijn zinnen erop heb gezet, grrrr", "nee meneer wordt centraal naar alle filialen gestuurd" , "Ok. Dank u wel" Hier heb ik wel zo'n hekel aan, iets in het krantje zetten en dan pas 3 weken later kunnen leveren. Maargoed, weet iemand misshien of een andere winkel de copter wel al verkoopt? Zal wel niet.
    Eind volgende week heb ik mijn sky watcher, ik zal foto's maken en uitgebreid verslag doen van het "speelgoed"....
    Gegroet,
    Michiel
    [google][/google]
     
  3. Satoer

    Satoer Forum veteraan

    Lid geworden:
    21 okt 2003
    Berichten:
    6.197
    Locatie:
    Zaandam
    Ga er maar van uit dat al die speelgoedwinkels komende week nog niet kunnen leveren.

    Voor je je helemaal lekker gaat maken Migiel, verwacht er absoluut niet te veel van hoor.

    Dan kan je beter een hummingbird oid kopen. (kost wel meteen 3-4 keer zoveel ;) )
     
  4. tukker2000

    tukker2000 Guest


    het is ook niet zo serieus bedoeld, maar meer als een geintje voor als ik weer eens een 24-uurs dienstje heb (brandweer). 8)
    uit verveling stunten we daar dan wel eens met hoovercrafts en modelauto's (type goedkoop speelgoed dan mag het nog eens kapot :lol: ), en zodoende leek mij die heli wel geinig om eens mee te vliegen in de kazerne. :wink:
    Wie weet raak ik eraan verslaafd en koop ik ooit eens een "echte" indoor electro mini heli :wink:
     
  5. Corrien

    Corrien In Memoriam Forum veteraan

    Lid geworden:
    28 okt 2003
    Berichten:
    12.626
    Locatie:
    Maasland
    Dan moet je toch eens bij het indoor heli-vliegen in Rotterdam komen kijken. Er zijn piloten, waarbij dat het normale vliegbeeld is, hoor!
     
  6. xanderdude

    xanderdude Guest

    waneer is dat heli vliegen in rdam dan? en waar
    groeten xander
     
  7. Satoer

    Satoer Forum veteraan

    Lid geworden:
    21 okt 2003
    Berichten:
    6.197
    Locatie:
    Zaandam
  8. Rhelie

    Rhelie Forum veteraan

    Lid geworden:
    16 sep 2004
    Berichten:
    11.835
    Locatie:
    Nootdorp
    Ik heb ooit een soort humblebee gehad met heksturing, vliegt 15 meter, ach je kent het verhaal, het helietje kan inderdaad hoog en ver vliegen !
    uiteindelijk komt hij als een steen naar beneden, de automatische rem (de grond) levert weinig schade op, maar van besturing is geen sprake.
    Als de sky-watcher wel te besturen is wil ik het eerst zelf zien.
    Natuurlijk ben ik ook errug benieuwd, als dit ding wel stuurt ga ik meteen met m`n zoontje naar BS. (mooi verjaardagkado) toch ?
     
  9. xanderdude

    xanderdude Guest

    satoer is er al spraken van een nieuwe indoor heli meeting? dan wil ik ook wel komen lijkt me cool
    GRoeten xander
     
  10. Satoer

    Satoer Forum veteraan

    Lid geworden:
    21 okt 2003
    Berichten:
    6.197
    Locatie:
    Zaandam
    Ik weet het niet Xander, Ik ben er zelf maar 1 keer geweest.

    Moet je even vragen in het aangegeven draadje.
     
  11. Niek

    Niek PH-SAM Forum veteraan

    Lid geworden:
    21 aug 2002
    Berichten:
    8.779
    Locatie:
    Almere

    GRRRR!! :tank:
     
  12. MaartenR

    MaartenR

    Lid geworden:
    29 apr 2003
    Berichten:
    850
    Locatie:
    Oldenzaal
    ineens heb je het, je wordt tankbestuurder :thumbsup:
     
  13. migiel

    migiel Guest

  14. Satoer

    Satoer Forum veteraan

    Lid geworden:
    21 okt 2003
    Berichten:
    6.197
    Locatie:
    Zaandam
    hahahaha check dat filmpje!!

    Zo strak vliegt die heli dus never nooit niet!

    ook leuk de kreet:

    "But not anybody can control the skywatcher!, are you up to the challenge?"

    Pay of: "A few weeks of training, and you're a Sky watcher!"

    Zegt al genoeg niet?
    Ik geloof dat meneer intertoys je een mooi verkooppraatje heeft verkocht Niek! :p
     
  15. J o h a n

    J o h a n

    Lid geworden:
    5 sep 2002
    Berichten:
    1.202
    Locatie:
    Het Oldambt
    Spannend draadje,

    Wie gaan er nu allemaal eentje kopen?

    Ben zeer benieuwd naar het vluchtverslag en eventuele foto's
    of mischien wel een filmpje.......

    Tot dusver niets anders dan speculatie.......

    Alhoewel ik ook mijn bedenkingen heb.


    Wie durft de uitdaging aan?


    Johan
     
  16. kefke

    kefke Guest

    Hmm 2 minuten vliegen met één batterij. Die slikt ze dan ook heel vlug :wink:
    En die dingen van NIKKO moeten al zo lang laden :D
     
  17. xanderdude

    xanderdude Guest

    ahha lol zo vliegt dat ding nooit niet
     
  18. Gerard_nl

    Gerard_nl Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    7 sep 2002
    Berichten:
    15.826
    Locatie:
    eindhoven, El diablo.
    ik wil veel geloven maar zo vliegt ie zeker niet.
     
  19. Tadango

    Tadango Forum veteraan

    Lid geworden:
    25 jun 2003
    Berichten:
    16.361
    Locatie:
    Groningen
    80% van het filmpje zit ie op een stokje ;) je ziet hem heel even zelf vliegen maar dat is meer hangen. Lijkt wel aardig maar eerst zelf zien :) Binnen kort even naar de winkel en vragen een een test drive :)
     
  20. migiel

    migiel Guest

    Ik heb er eentje gereserveerd bij onse plaatselijke intertoys, heb gebeld met intertoys nederland, ze konden mij vertellen dat ze de lading in het magazijn hebben ontvangen, als het goed is krijgen de winkels vrijdag het goedje. Dus als alles mee zit kan ik hem vrijdag kopen. natuurlijk zal ik foto's en filmpjes maken en een link zetten op dit forum. Ik ben zeeeer benieuwd.
     

Deel Deze Pagina