Nine Eagels Combat Twister

Hallo,

gisteren een heli gekocht en gisteren heerlijk gevlogen.
vanavond ook nog.
tot opeens de ab niet meer reageerde en de motor blijft ong 1/2 gas lopen.
accus's weer geladen en weer geprobeerd maar blijft hetzelfde.
ook zender heli weer proberen te koppelen wat niet lukt.
Iemand enig idee?

Hallo,

gisteren een heli gekocht en gisteren heerlijk gevlogen.
vanavond ook nog.
tot opeens de ab niet meer reageerde en de motor blijft ong 1/2 gas lopen.
accus's weer geladen en weer geprobeerd maar blijft hetzelfde.
ook zender heli weer proberen te koppelen wat niet lukt.
Iemand enig idee?

Wat geeft het scherm van de zender aan als gaspercentage? Staat dat wel op 0 als de stick naar beneden staat? En blijven beide motoren dan half-gas lopen, of maar eentje?

Wat geeft het scherm van de zender aan als gaspercentage? Staat dat wel op 0 als de stick naar beneden staat? En blijven beide motoren dan half-gas lopen, of maar eentje?
Gas percentage staat op 0 gewoon.
Beide motoren lopen tegelijk.
Maar de rest lijkt ook niet te reageren (verstellen van de bladen).

Laatst bewerkt:
Mijn advies naar de winkel ermee terug. Klinkt als een defecte ontvanger. Aanspraak maken op je garantie, zo te horen heb je hem namelijk niet door de gehaktmolen gevlogen.

Mijn advies naar de winkel ermee terug. Klinkt als een defecte ontvanger. Aanspraak maken op je garantie, zo te horen heb je hem namelijk niet door de gehaktmolen gevlogen.
Nee idd heeft niks geleden.
heb m ook al open gemaakt maar kan niks zien op de print.
Heb de winkel al gemaild (hobma elst).
even afwachten dus.
Bummer voor de avond die ik in mijn gedachte had om lekker ff te oefenen met het dingetje hij deed het verder super.....

Prima advies, als je naar de verkoper terug kan, zeker doen. Klinkt als maandagmorgen modelletje...

Back