nine eagle problemen voor&achteruit

• Topicstarter Topicstarter Jan.e
  • Startdatum Startdatum
J

Jan.e

Guest
heb gister nieuwe onderdelen binnengekregen mainframe etc,
alles zon beetje vervangen maar nu heb ik problemen met voor en achteruit vliegen zou iemand mij kunnen vertellen wat dat zou kunnen zijn?
ik zet zo ook nog paar foto's erbij mischien dat iemand er wat aan kan zien

mvg jan

Als ik moet gokken denk ik dat de ring op de main shaft, onder de swash, omgedraaid is, waardoor er extra speling op de rotor-as zit. Maar met de foto's zullen we meer weten.

foto's laten nog ff op zich wachten jammer genoeg ben de usb kabel van me telefoon even kwijt haha

het motortje van links en rechts doet het gewoon, maar het andere motortje om naar voren en achteruit te gaan werkt niet, als de batterij erin gaat schiet die wel even omhoog maar verder krijg ik er geen beweging in.... zou die doorgebrand zijn of iets dergelijks?

het motortje van links en rechts doet het gewoon, maar het andere motortje om naar voren en achteruit te gaan werkt niet, als de batterij erin gaat schiet die wel even omhoog maar verder krijg ik er geen beweging in.... zou die doorgebrand zijn of iets dergelijks?

Ik zou niet weten of het motertje werkt of niet. Maar als de servo toch omhogschiet lijkt mij dat deze het gewoon doet en dat het misschien iets is met een ingestelde programmering die je er eventueel uit kan krijgen met de EPA modus. http://www.rcgroups.com/forums/showp...postcount=2804
Deze link heb ik doorgestuurd gekregen van indoorvlieger.

Ik heb bijna een zelfde probleem en heb alles al geprobeerd en denk erover na om bij Hobby King een printplaatje te vervangen. Eers maar eens langs gaan bij de hobbyshop voor advies en of hun mij daar verder mee kunnen helpen

Back