Nine Eagles Galaxy Visitor 3 FTR RTF

Heeft er iemand ervaring met de Nine Eagles Galaxy Visitor 3 FTR RTF, deze was in de aanbieding bij Toemen en ik heb er toen een gekocht, maar nu is de rechter voor motor er al mee gestopt naar ongeveer 10 vlieguren, en dat is redelijk snel want bij mijn Dromida was de eerste motor bij ongeveer 40 uren pas defect.

Graag een reactie als er wat te vertellen is over deze drone.

Tja dat probleem hou je met brushed motors Jan. Soms heb je geluk en gaan ze lang mee en soms heb je pech en zijn ze na 4 uur al op. Die dingen worden loei heet en sluiten als een tierelier. Het beste is gewoon om niet te veel lipo's achter elkaar te vliegen....of inderdaad zorgen voor extra spare motors :-)

Inmiddels de nieuwe motor van Toemen ontvangen en hij doet het weer prima, maar ik had ook een nieuwe lipo besteld bij hun maar hier zit ik al weer twee weken op te wachten, de prijs van deze lipo is inmiddels flink gestegen een extra lipo kosten in april nog 12,95 maar ging al snel naar 13,95 en de besteld lipo kosten al 14,95 maar een paar dagen later was deze ineens verhoogd naar 19,95 ???? En op mijn vraag waarom deze grote prijsverhoging kreeg ik als antwoord dat de vraag het aanbod oversteeg dus dan gaat de prijs omhoog??

Hierop ben ik op internet gaan zoeken en vond dezelfde lipo bij Quartel in Pijnacker voor 12,95, op maandag ben ik naar ze toe gegaan omdat het maar 5min van mijn huis is maar ze waren net besteld en donderdag kon ik ze ophalen, dus zo kan het ook:beer:

Hey Jan tja wat zal ik zeggen Toemen daar kun je volgens mij beter langs rijden,google maar eens.
Wel Quartel vroeger veel besteld niet de goedkoopste maar inderdaad die geven zeker service en dat is ook wat waard.

Back