Nine Eagles Twingo is binnen

Ik had laatst een Twingo besteld in eerste instantie bij HK maar die mochtne dit blijkbaar niet leveren in NL. Toen bij Hobbywing een hele moie gele, alleen maar RTF beschikbaar dus heb ik nu weel en lader en TX en niet te vergeten de onmisbare schroevedraaier. Voor het eerst inklaring en invoerrechten moeten betalen maar vooruit nu staat hij voor minder dan 70 eur binnen. Eerste resultaten leuk leuk leuk.
Ben weg van chinools en heb een Syma S026 en S026 G en Carson HM 38 maar die is veel te groot voor binnen. Dit gaat harstikke goed binnen.
Omdat het een coax is gaat het mij binnen beter af dan de Solo pro, die is buiten veel leuker. De Twingo bakte er nu buiten niet veel van.
Maar al met al een leuke aan winst.

Aaa leuk ding Kees ,
ik zit er nog steeds over te dubben om een chinook (twingo) aan te schaffen :D

maar eerst maar FF wachten op mijn Blade mSR..
veel vlieg plezier ermee !

Hey

Zijn er grote verschillen tussen deze dubbele coax en een normale coax qua vliegen?
Wil er ook ooit nog eens 1 aanschaffen, maar ben beetje bang dat ze veel te tam zijn!

Groeten

Ze zijn ook tam.
Een normale 4ch. coax vliegt weer heela nders.
Mijn Grote Carson HM 38 is helemaal een drama maar ik vind de Chinooks nou eenmaal leuk
Mijn Syma So26 G vliegt ook heel anders dan mijn S 107.
De Solo Pro is op dit moment je van het, maar de Honeybee FP en Walkera HM1#a (CP ) staan te wachten.
Ik heb wel geleerd dat je veel geduld moet hebben.
Ik heb er ruim 3/4 jaar over gedaan om met de Solo pro niet meer te chrashen.

Back