Ninja MR21-B01A

Hallo mensen, ik kan een splinternieuwe ninja mr21-bo1a kopen van iemand. Is het een motor die nog veel gebruikt wordt, want ik ben wezen google maar kom alleen oude reviews tegen. Is het een oudere versie van de jx bo1a. Zoja zijn er nog wel onderdelen van te krijgen, of matchen de onderdelen met de nieuwe jx bo1a!!

DIt is een GRP made motor en wordt alweer een tijdje niet meer geproduceert. Ondertussen zijn er wel nieuwe motoren met een dezelfde basis verschenen zoals de Technopower maar het is de vraag als ook alle onderdelen passen.

Mijn advies: als de prijs goed is gewoon halen en zien hoe lang je er mee doet en anders een andere keuze maken.

dat was een lekker motortje! als de prijs leuk is gewoon doen, gaat lang genoeg mee, bij normaal gebruik zeker 15 liter zonder problemen, eventueel lagers vervangen is gewoon mogelijk want die zijn zeker nog verkrijgbaar.

de persoon wil er 185 euro voor hebben inclu een nieuwe ninja fls 2053 uitlaat met lange bocht. Is de motor deze prijs nog waard?

Heb even lopen google, en ben er achter gekomen dat van tq Racing, en dan de TQ501-T .21 engine de zelfde motor is als de oude grp motor. Dus nu vindt ik het wel waard om de motor te kopen, het moet een super motor zijn ben benieuwd. Mannen bedankt voor jullie tijd

Daar is hij dan mijn nieuwe motor voor 2011
full

Laatst bewerkt door een moderator:
Eerst de standaard mugen koppeling oprijden, dan een JVDrc koppeling erop, zeker voor de hobbyrijder de perfecte keus omdat je niet na elke liter die je gereden hebt de bramen van de schoentjes af hoeft te halen.
Levensduur is onvergelijkbaar met andere merken, 10 liter onder wedstrijd omstandigheden is normaal.
Heb veel soorten koppelingen gebruikt maar de JVDrc verslaat ze allemaal m.b.t levensduur.

Rij zelf met de verstelbare fioroni 3 shoens carbo koppeling, vindt het een zeer fijne koppeling. Heb nog steeds de eerste schoentjes erop, en heb al ongeveer 25 liter erop zitten, en rijdt nog steeds dan toen hij er net op zat.

Dan zou ik die er lekker weer opbouwen Randy.

Mooie Truggy trouwens, en ik denk dat je een leuke combo hebt voor die prijs

Kan eigenlijk niet wachten om de motor in te rijden, maar zit te twijfelen met de temparatuur van het weer buiten. Is het verstandig om te wachten dat de temparatuur rond de 15 graden buiten is, ik ga de motor inrijden met de heat cycle methode, iemand ook nog tip voor het in rijden van deze motor. Zelf zat ik te denken om de motor op de fabrieksinstelling te laten lopen. Als de temp van de motor met de fabrieksin niet rond de 90/100 garden komt, de hsn dan wat armer te zetten, om de temp te krijgen.

Als je niet kan wachten dan zou je de koelkop in kunnen plakken met wat isolatie of een oude sok.
Ik persoonlijk zou wachten op wat warmer weer maar het belangrijkste is dat hij zeker op temperatuur komt.

ik zou nog ff wachten tot de temp zo rond de 10 graden is. Je wilt zo'n mooie motor zeker niet verpesten door een verkeerde behandeling.

Neen inderdaad...
Ik ben ook aant wachten om mijn OS Speedje in te rijden :)
Beter wat lekker warm en mooi weer haha
Ook aangenamer voor jezelf :)

Back