Nitro motor serpent 478 natrix

Beste forumleden,

Ik heb even een vraag. Ik wil eventueel een serpent natrix kopen alleen twijfel ik even over een motor hiervoor.

Wat zou een goede en een niet al te dure motor hiervoor zijn?

Bedankt alvast

Laatst bewerkt door een moderator:
Een wedstrijd chassis kopen en dan besparen op de motor ? ;)
Heb eventueel nog wel een gebruikte R&B touring junior liggen...

Qua servo's een kilo of 10 op het stuur met retesnelle reactietijd en op gas rem een retesnelle met een kilo 5 à10 aan stelkracht.

Op de 748 doe je er verstandig aan low-profile servo's te gebruiken. Op rctech zijn er mensen die problemen hebben normale servo's in te bouwen. Een goede keuze zou zijn Savox 1251, zowel voor stuur als gas/rem.

In het NK en bij sommige clubs wordt verplicht gereden met de Novarossi Sturm. Dit is een goede motor, en is voor ongeveer 100 euro verkrijgbaar.

Beste bouke,

Als servos zijn de bovengenoemde savoxen goed, maar ook de sanwa 701. Voor 60 euro per stuk een super servo!
De no a sturm is een uitstekende keuze voor het geld. De NK wordt er ook mee gereden en is qua performance echt heel veel waar voor je geld. Mocht je gelijk ook een uitlaat zoeken, kies dan de hipex low noise combo die ook op het nk verplicht is. Die uitlaat werkt erg goed op de sturm, en je hebt direct een combo waar je ook eens een nk al vrije inschrijver mee mee kan doen.

Groeten
Julius

Back