nitro of electro

Als je het goed wil doen, heb je je rij-accu's op storage, ongeveer half vol. Dus hoef je niet de hele capaciteit te laden. En bij de voorbereidingstijd voordat je kan rijden moet je ook wel eens rekening houden met het afstellen van de motor. In de praktijk zullen de verschillen in voorbereidingstijd wel minder groot zijn dan worden voorgesteld. En als we toch uitgaan van een beginner, met een simpele lader, dan is de kans groot dat hij of zij de accu's gewoon vol weg zal leggen. En misschien wordt er wel op NiMh gereden, die kun je zonder probleem vol wegleggen.

beste forum leden
ik wil toch gaan voor een nitro auto en ben van plan tenzij jullie een ander merk aan raden een hpi rs4 3evo te kopen

Hpi is zeker niet slecht,redelijk goed onderdelen te verkrijgen.Ik zou zeggen,SUCCES!
En als het afstellen niet direct mocht lukken,niet opgeven! Veel info en tutorials op youtube en blijven proberen,eens je het onder de knie hebt is nitro zeer fijn!
Ohja,en geen foto's vergeten te posten als je hem hebt he,dat zien we hier graag ;)

ik ben eruit het is nitro geworden omdat ik toch bij electro het geluid mis
heb onder tussen een hpi wr8 3.0 opgehaalt en ben erg erg blij mee

Back