Nitro off-road rijders omgeving voorburg/den haag

zijn er nog mensen actief in de buurt van Voorburg/Den Haag ? ik zelf rijd meestal een beetje on-road op het parkeerterein bij Intratuin in Leidschendam, maar hoop misschien eens samen met andere te kunnen rijden.

Iemand een keer zin om te gaan rijden of eventueel op andere lokaties?

zijn er nog mensen actief in de buurt van Voorburg/Den Haag ? ik zelf rijd meestal een beetje on-road op het parkeerterein bij Intratuin in Leidschendam, maar hoop misschien eens samen met andere te kunnen rijden.

Iemand een keer zin om te gaan rijden of eventueel op andere lokaties?

Hoi en welkom in de wereld van modelbouw!
:cool:Ik heb geen auto, maar
alle maten helikopters, ook nitro.
Ik woon in Leidschendam en vlieg op een klein veldje aan de vliet richting Voorschoten.
Soms komt da nog iemand bij met een Heli, die heeft ook een 30 cc Benzin auto, of iemand met een klein vliegtuigje.
Soms is het mooi alleen te vliegen en wat te proberen,
maar soms is het ook interessant iets van anderen te horen of te zien.

Hoi en welkom in de wereld van modelbouw!
:cool:Ik heb geen auto, maar
alle maten helikopters, ook nitro.
Ik woon in Leidschendam en vlieg op een klein veldje aan de vliet richting Voorschoten.
Soms komt da nog iemand bij met een Heli, die heeft ook een 30 cc Benzin auto, of iemand met een klein vliegtuigje.
Soms is het mooi alleen te vliegen en wat te proberen,
maar soms is het ook interessant iets van anderen te horen of te zien.

Heli vliegen is ook erg leuk, zelf heb ik een Nine Eagles Solo Pro V2, deze is helaas niet zo geschikt om buiten mee te vliegen tenzij er helemaal geen wind staat, is deze plek ook geschikt om met een wat kleinere auto (1/10) te rijden ? Dan kom ik misschien ook daar eens kijken!

52.083014,4.408264

da vlieg ik (google maps), het is 'n soort voetbalveld van de gemende,
maar de bedoeling is, dat kinderen da speelen,
die enige die da speelt ben ik,
heel soms komt iemand met een bal,
graas is koort gehouden van de gemende, lux he

das zeker luxe!

Hopelijk is vanavond mijn auto weer klaar en kan ik van de week even kijken hoe ie over gras rijdt en als het helemaal windstil is neem ik me heli ook nog mee :D

ja, nu is het nog geen weer om te vliegen,
behalve ik neem mijn Trainer mee,
die heeft 8 kg en de wind is niet zo erg voor hem,
plaats ma wat in deze discussie bij mooi weer,
kunnen wij misschien wat afspreken,
of ik kom ma langs,
tot ...:wink:

Hoi Menno.

In Zoetermeer is er wel een club voor nitro- offroad (zie mijn onderschrift), voor onroad helaas niet echt.
Ik ging wel eens op de parkeerplaats van ado rijden, maar sinds ik actief ben voor Rcc-Zoetermeer, is het onroad-gebeuren een beetje stil komen te liggen.

Ik heb trouwens een Hong-Nor cd3 (1/10 onroad) en een lrp s8bx (1/8 offroad)
Om te vliegen heb ik een kyosho minium citabria en een omgebouwde silverlit x-plane.

gr,
Richard

btw, das een leuk vliegplekje...alleen een beetje dicht in de bebouwing.
Ik ben bang, als er meerdere daar gaan vliegen, dat de pret heel snel voorbij is.....

Richard,
gelijk, toen die ene jongen met zijn nitro auto da kwam langs knallen,
stond wel een buur naast ons, die wilde BBQ en 150 meter verder.
Ik ga ook kijken, niet aan zaterdag of zondag te vliegen met benzine of nitro, als die mensen gezellig in de tuin liggen / zitten.
Meest kijk ik zo bv. woensdag ochtend 11 uur of dan avonds met elektro.
Moet echt niet te veel zijn, de mensen begrijpen het wel,
maar een modelbouwclub in actie als buur willen ze zeker niet.

Hoi Menno.

In Zoetermeer is er wel een club voor nitro- offroad (zie mijn onderschrift), voor onroad helaas niet echt.
Ik ging wel eens op de parkeerplaats van ado rijden, maar sinds ik actief ben voor Rcc-Zoetermeer, is het onroad-gebeuren een beetje stil komen te liggen.

Ik heb trouwens een Hong-Nor cd3 (1/10 onroad) en een lrp s8bx (1/8 offroad)
Om te vliegen heb ik een kyosho minium citabria en een omgebouwde silverlit x-plane.

gr,
Richard

btw, das een leuk vliegplekje...alleen een beetje dicht in de bebouwing.
Ik ben bang, als er meerdere daar gaan vliegen, dat de pret heel snel voorbij is.....

Hoi Richard,

ik zal zeker de site in de gaten houden wanneer er weer in meeting is, weet alleen niet zeker of ik ook echt op de baan zal rijden gezien ik 0 ervaring heb met andere in een race.

Tevens is de auto die ik heb van dermate lage kwaliteit en geeft nog genoeg problemen waar ik geen andere lastig mee wil vallen tijdens het racen (Acme condor)

Uwe,

ik laat zeker even weten als het weer in orde is, lijkt me leuk een echte heli te zien vliegen!

Gr.
Menno

mooi,
zie je wel eens Menno
gr. Uwe

(mijn Helis staan onder in de handtekening,
de kleinste is 32 cm rotordia, die Bell is 2,5 m rotordia,
maar is weer niks voor ma even gaan vliegen, moet in 3 delen getransporteert worden en weegt 18 kg zonder benzine, pomp, zender, accu,,,):turn-l:

onze eerste meeting is gelijk een hele leuke: demo rijden tijdens de tunings-sunday in waddinxveen op 2 september.

Dat je nul ervaring hebt, maakt werkelijk niets uit. Op een club leer je hoe je om moet gaan met de spullen, en er zijn altijd mensen aanwezig om je verder te helpen als het even niet lukt.

een leuk voorbeeld is een jeugdrijder bij ons (lu-ke), die begon ook als noob en nu 2 jaar verder staat hij tweede in het kampioenschap.....

gewoon de stap zetten en je aanmelden. Of even langskomen...kan ook altijd!

dank voor de motiverende woorden!

Helaas ben ik dan net op vakantie (nouja, helaas? :p ) dus ik wacht even tot de volgende meeting, kom ik zeker kijken en misschien als de auto nog werkt dat ik me ook inschrijf om een poging te wagen :cool:

Back