Ik heb in de zoekfunctie niets kunnen vinden over deze vraag. Misschien heb ik de verkeerde zoekwoorden gebruikt, maar met ombouw, nitro en electro kom ik niet verder.
Ik ben dus in het bezit van een Protech Enigma XR 1:8. Dit is zoals jullie wel weten een nitro-auto. Echter de handelingen om het nitro verhaal zijn mij echter te lastig om regelmatig met de auto te gaan rijden. Nu dacht ik eraan om deze auto om te bouwen naar electro-aandrijving, maar ik weet niet of dat kan. Ook vanwege het feit dat ik maar weinig 1:8 electro auto's zie, doet mij vermoeden dat het aangeboden materiaal niet geschikt is voor 1:8.
Ik plaats deze vraag bij electro en niet bij nitro omdat er hier misschien meer mensen zijn die dit gedaan hebben.
De volgende vragen wil ik dus hier even op het forum plaatsen:
1. Is deze ombouw mogelijk?
2. wat heb ik zoal nodig?
3. Kan ik de zaak beter vergeten en een electro-auto aanschaffen?
Ik heb dus een zender, ontvanger in bezit.
Groeten,
Mischa
Ik ben dus in het bezit van een Protech Enigma XR 1:8. Dit is zoals jullie wel weten een nitro-auto. Echter de handelingen om het nitro verhaal zijn mij echter te lastig om regelmatig met de auto te gaan rijden. Nu dacht ik eraan om deze auto om te bouwen naar electro-aandrijving, maar ik weet niet of dat kan. Ook vanwege het feit dat ik maar weinig 1:8 electro auto's zie, doet mij vermoeden dat het aangeboden materiaal niet geschikt is voor 1:8.
Ik plaats deze vraag bij electro en niet bij nitro omdat er hier misschien meer mensen zijn die dit gedaan hebben.
De volgende vragen wil ik dus hier even op het forum plaatsen:
1. Is deze ombouw mogelijk?
2. wat heb ik zoal nodig?
3. Kan ik de zaak beter vergeten en een electro-auto aanschaffen?
Ik heb dus een zender, ontvanger in bezit.
Groeten,
Mischa