Nitro onroad indoor banen

• Topicstarter Topicstarter neo2knl
  • Startdatum Startdatum
N

neo2knl

Guest
Hallo,

alvast excuses mocht er al ergens een topic over zijn, maar ik kon het niet vinden. Ook op google is de informatie vrij schaars!

Weet iemand een website of eigen websites van indoor banen waar je met een nitro 1:10 onroad ook mag rijden? Het liefst in Noord Holland maar iedereen die een baan weet mag dat best even melden. Zo komt er een leuk overzicht van de onroad banen. Offroad is er een stuk meer te vinden in ieder geval! Of ik zoek niet goed dat kan ook :D

Groeten Guido

Nitro en indoor ? Zou er niet aan beginnen. Het gas dat uit de uitlaat komt is zeer giftig. In de buitenlucht waait dit gewoon weg, maar als je met een man of 5 in een hal bezig bent, is het al snel genoodzaakt een gasmasker op te zetten.

Dr zijn wel afzuiginstallaties net als bij kartbanen toch? Ik was ook niet echt opzoek naar grootschalige events, maar gewoon een plek om ergens lekker te racen ipv alleen in de industrie of de skeelerbaan :)

Nou dan heb je meteen een antwoord :P Zoek een kartbaan op.
Kijk of er in de buurt nog meer mensen zijn die ook interesse hebben, en bel een indoor kartbaan in de buurt op ;) wie weet kun je wel op bv zondag ochten 1 of 2 uur de baan huren ;)

dat is inderdaad wel een idee :)
maar er zijn dus geen echte indoor banen speciaal voor nitro's dus, dat vind ik opzich wel jammer :P vind dat geluid van zon nitro toch net even wat meer hebben dan zon electromotor.

Die zijn er denk ik niet nee. Zo'n afzuiginstallatie speciaal voor nitro auto's lijkt me erg duur in aanschaf, en blijft continu geld kosten. Zoveel zal zo'n indoor baan denk ik ook niet verdienen ;)

Voor elektro is daarom makkelijker je kunt een ruimte huren baan uitstippelen en klaar :P (in theorie dan he, om dit te verwezenlijken is ook verschrikkelijk veel werk ;))

We hebben vorige maand in Munzig gereden (tussen Leipzig en Dresden) en dat was een overdekte baan.
Afzuiging was 2 ventilatoren in de muur en de deur ging open.
Is heel wat anders dan al die regeltjes hier in Nederland.

M.v.g. Mark

juist zoiets bedoelde ik dus :)
Maargoed het is er niet dus das dan jammer. Vermaak me buiten ook prima hoor en het betere weer is al in aantocht gelukkig!

Bij nitromania 2010 ging het ook prima, was alleen een beetje tranen en hoesten maar leef nogsteeds :P

Laatst bewerkt door een moderator:
Wij hebben afgelopen winter een aantal offroad meetings in een manege gereden en of de rook blijft hangen? Ja, heel erg...gelukkig dat we bigscale en nitro/electro afwisselen.

Onderstaand een filmpje waarin je goed kan zien hoe rokerig het wordt.

Laatst bewerkt door een moderator:
Back