Nitromethane's Rc spul (slotje aub)

Ik had me zelf al een keer voorgesteld in het Cafe, maar hier kan ik men foto's en verhalen een beetje kwijt.

Even wat foto's:

De Kyoso Alpha chassis :

287zpl0.jpg

wcjyfr.jpg

2agu8zq.jpg

1693v2x.jpg

De Hpi Rs4 chassis:

25g4ho0.jpg

33k68sg.jpg

2my3dyr.jpg

2remc7m.jpg

Ik heb deze zo gekocht, kleuren waren niet mijn keuze hahaha...!

Heb wel deze body gekocht en gespoten, en passend gemaakt op de Rs4 chassis gemaakt:

14v5l34.jpg

Laatst bewerkt:
Hahahaha!!

Ja zoiets, je zou het bijna zeggen.
Het is gemaakt om te tanken zonder de body er af te halen :D

Ff nog wat foto's erbij, misschien dat internet er nu wel zin in heeft :twisted:

De truckbody tot zover:

30t5bh2.jpg

Ik heb de "motor" , de schotel en wat luchtketels geaccentueerd met wat Revell verf, dan valt het wat meer op.

2nar11s.jpg

Helaas gaat er bij bij mij met spuiten en verven vanalles mis, dus bij deze keer ook weer, de Revell verf moest weer in gevecht met de zwarte lexanverf... met als gevolg een lelijke blauwe gescheurde lak...:(

En ik had alles zorgvuldig afgeplakt, maar toch weer overal lak waar je het niet wil hebben.

Pluspuntje is wel, dat als dalijk de ledverlichting voor en achter er in zit :rolleyes:
het een stoere body is.

Nu nog wat stickers scoren hier en daar, en wat schroefjes om het spulletje bij elkaar te houden, en klaar is klara.

Groetjes, Mark

Hij is ook superstoer, dus wees er maar zuinig op :)

Even een paar nieuwe foto's.
Ben vanmiddag druk geweest met wat stickers plakken hier en daar:

En nu nog wat verlichting voor en achter, een handvol boutjes en moertjes om het spulletje bij elkaar te houden :D:)

Ik heb em tweedehands ongespoten en in de verpakking overgenomen hier op het forum.

Op www.serpent.com kun je em vinden.

Typ rechtsboven bij search dit onderdeelnummer in: 170027 en dan zit je gelijk op de goeie pagina.

Er is maar 1 foto van deze body op die site, maar je hebt hier beneden wel meer voorbeeld foto's he ;)

Hij kost zo rond de €28,- geloof ik.

Groetjes, Mark

Leuke verzameling :)! Heeft u vast veel plezier van ;).
Overigens, wel "jammer" dat die Porschekap zo hoog op die Alpha staat. Een stukje lager zal net wat mooier staan, maar dat is slechts een klein detail ;).

Groeten,

RUben

Zow, na een paar avonden prullen en solderen, eindelijk weer resultaat:

cimg0331s.jpg

cimg0333.jpg

cimg0344.jpg

cimg0328q.jpg

cimg0351h.jpg

cimg0346c.jpg

cimg0339l.jpg

cimg0354b.jpg

cimg0356.jpg

cimg0357d.jpg

Next step:

Mijn oude digicamera met videofunctie in de cabine monteren hahaha ;)

To be continued...:infinity:

Groetjes, Mark

Laatst bewerkt:
Back