NK 1:10 brandstof

Discussie in 'Brandstof auto's' gestart door arcell, 21 feb 2013.

  1. M7H

    M7H Forum veteraan

    Lid geworden:
    4 mei 2004
    Berichten:
    6.581
    Locatie:
    Wormerveer
    Ik "stoor" me eigenlijk ook wel aan het fenomeen dat men, mede omdat er toch wel ruimte is, altijd zo laat inschrijft!....

    Ik kan me niet aan de indruk ontrekken dat hierdoor mensen op elkaar zitten te wachten en uiteindelijk dus niet inschrijven, omdat de klasse zo klein blijft! Waar als ze dat wel hadden gedaan en de klasse dus een redelijk bezetting lijkt te krijgen dit wellicht weer andere rijders over de drempel trekt.
    Ik heb dus al enkele opmerkingen van mensen (brandstof alsook elektro) gehoord dat ze mee gaan doen in het NK, maar ik zie ze dus nog nergens ingeschreven!?.....


    Hoe precies dit op te lossen... geen idee.
    Even wat hersenspinsels.
    - WEL een uiterste inschrijfdatum stellen, en na 2 ronden de inschrijving weer opengooien bijvoorbeeld.
    - 20,- korting geven op inschrijven voor een bepaalde datum?
    (kaarten aan de kassa zijn ook altijd duurder)
    - ?
     
  2. M7H

    M7H Forum veteraan

    Lid geworden:
    4 mei 2004
    Berichten:
    6.581
    Locatie:
    Wormerveer
    Wel mee eens dat de notulen gepubliceerd moeten worden, want het nieuwe regelement is ook nergens te vinden..... :p
     
  3. Wiebe_NL

    Wiebe_NL

    Lid geworden:
    20 sep 2004
    Berichten:
    471
    Locatie:
    Houten
    Klopt. En wij rijden al jaren met een ' standaard' motor. Na 8 jaar gaan we nu over naar een qualitative beter motor (Osmax OS 12 TG2).
     
  4. mark0126

    mark0126

    Lid geworden:
    15 feb 2005
    Berichten:
    3.276
    Locatie:
    Schoonebeek
    Gaat de eerste wedstrijd nog wel door? Je kunt je nog steeds niet inschrijven namelijk.

    M.v.g. Mark
     
  5. Velox

    Velox

    Lid geworden:
    9 nov 2009
    Berichten:
    1.491
  6. mark0126

    mark0126

    Lid geworden:
    15 feb 2005
    Berichten:
    3.276
    Locatie:
    Schoonebeek
    Ik rij KWC dus ik hoef me niet bij de nomac in te schrijven Roy;) Ikbedoelde meer via Myrcm

    M.v.g. Mark
     
  7. Velox

    Velox

    Lid geworden:
    9 nov 2009
    Berichten:
    1.491
    Aaahhh, duidelijk,
    Vorig jaar waren er aardig wat mensen bij de KWC, dit jaar ook weer dat je weet?
     
  8. mark0126

    mark0126

    Lid geworden:
    15 feb 2005
    Berichten:
    3.276
    Locatie:
    Schoonebeek
    Zover ik weet doet iedereen weer mee die vorig jaar ook mee deden.

    M.v.g. Mark
     
  9. mark0126

    mark0126

    Lid geworden:
    15 feb 2005
    Berichten:
    3.276
    Locatie:
    Schoonebeek
    Ik heb nu gezien dat je je kunt inschrijven voor de eerste wedstrijd via Myrcm. Helaas kun je daar alleen als sectie NK 1:10 kiezen en geen KWC.
    Ook is er geen duidelijkheid van de Nomac zelf of het nu wel, of niet, doorgaat.

    M.v.g. Mark
     
  10. hugo41

    hugo41

    Lid geworden:
    15 sep 2005
    Berichten:
    1.297
    Locatie:
    Zeewolde
    Tja..........
     
  11. rijder

    rijder

    Lid geworden:
    3 jun 2008
    Berichten:
    49
    Locatie:
    De Bilt
    TJa...... zou ik ook zeggen:?:

    Gr Gerlof
     
  12. hugo41

    hugo41

    Lid geworden:
    15 sep 2005
    Berichten:
    1.297
    Locatie:
    Zeewolde
    je snap me Gerlof
     
  13. Velox

    Velox

    Lid geworden:
    9 nov 2009
    Berichten:
    1.491
    Maar weet nu iemand of het nog door gaat, komt de KWC nog rijden?
    Vandaag hoorde ik dat de KWC iets anders gaat doen qua races.
    Dan is er nog maar 10 man over voor het NK200mm, daar gaat geen club de baan voor afsluiten.

    Kan het sectiebestuur hier iets over zeggen, of misschien het Nomac hoofdbestuur..?

    De Nomac reageert ook niet meer op email.
     
  14. mark0126

    mark0126

    Lid geworden:
    15 feb 2005
    Berichten:
    3.276
    Locatie:
    Schoonebeek
    Hoe kom je daar nu weer bij Roy?
    Ik regel, samen met Bas en Jos, de KWC. Wij wachten op een beslissing van jullie. Als jullie gaan rijden doen wij ook mee. Zo simpel is het!!
    Maar we kunnen ons niet inschrijven omdat je bij Myrcm alleen de NK kunt kiezen!

    M.v.g. Mark
     
  15. Velox

    Velox

    Lid geworden:
    9 nov 2009
    Berichten:
    1.491
    Dat beweerde de penningmeester van de Mach vandaag, de discussie ging over het nk200mm en de stand van zaken. Naar mijn mening zouden er totaal zo`n 30 man meedoen, dit is dus kwc, nomac en nk. Hij was van mening dat kwc was gestopt en oa. op genk zou gaan rijden.

    Gelukkig een onzin verhaal dus, blijft dat de nomac wel duidelijkheid zou kunnen geven.
     
  16. mark0126

    mark0126

    Lid geworden:
    15 feb 2005
    Berichten:
    3.276
    Locatie:
    Schoonebeek
    Hoe komt die man daarbij? Daar ben ik wel benieuwd naar namelijk.
    Ook wij willen graag duidelijkheid van de Nomac, maar die geven nog niet echt thuis.

    M.v.g. Mark
     
  17. hugo41

    hugo41

    Lid geworden:
    15 sep 2005
    Berichten:
    1.297
    Locatie:
    Zeewolde
    je krijgt het gevoel. omdat men geen reactie geeft, dat het sectie bestuur het bijltje erbij neer heeft gegooid.
    Zover ik me nog kan herinneren, moet het 7 licentie houders zijn per klasse, anders gaat de klasse(n) niet door.
    en helaas zijn er nog geen 7 per klasse op de NOMAC site te zien.

    Anders hadden ze Bv een mail gestuurd naar Real 80 om te vragen of ze de KWC klassen in de race willen zetten zodat deze zich ook kunnen inschrijven.
    geloof me...........kleine moeite. voor zowel het sectie bestuur als de timekeeper(s) van Real 80.

    heb er een klein beetje ervaring mee :)
     
  18. mark0126

    mark0126

    Lid geworden:
    15 feb 2005
    Berichten:
    3.276
    Locatie:
    Schoonebeek
    Ik heb Bart en Ruben een mail gestuurd, maar nog geen reactie gehad.
    Ik hoop voor woensdag duidelijkheid te hebben, want anders gaat de eerste race definitief niet door.

    M.v.g. Mark
     
  19. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.463
    Locatie:
    Sassenheim
    Heeft de KWC al zelf contact met REAL80 gezocht? Ik dek dat ze weer niet goed nagedacht hebben over de inhoud. De kalender is er dus zal het door gaan maar kan mij indenken dat clubs met het aantal aangevraagde licenties niet zo gelukkig worden, meerdere clubs hebben wel eens aangegeven geen nk voor een paar man te willen organiseren.
     
  20. mark0126

    mark0126

    Lid geworden:
    15 feb 2005
    Berichten:
    3.276
    Locatie:
    Schoonebeek
    Waarom moeten wij contact met REAL80 hebben? Als de Nomac al niet genoeg deelnemers hebben dan gaat de wedstrijd zo wie zo niet door omdat er te weinig deelnemers zijn in de NK en Nomac klasse.
    Om alleen voor de KWC de baan af te huren zal REAL80 ook niet doen. Ook wij zijn met te weinig man.

    M.v.g. Mark
     

Deel Deze Pagina