NK 1:10 brandstof

Discussie in 'Brandstof auto's' gestart door arcell, 21 feb 2013.

  1. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.482
    Locatie:
    Sassenheim
    Laat ik je uit een eerdere post van je quoten.....

    Met andere woorden is het dus een taak van jullie om het KWC deel in goede banen te leiden. 1 mailtje of telefoontje naar REAL80 doet de inschrijving corrigeren naar ook KWC inschrijvingen.

    Hoewel er 2 klasses zijn met beide te weinig deelnemers hebben ze gezamelijk wel dezelfde technische reglementen en kunnen ze samen wel voldoen aan de minimum aantal rijders. Dan is er nog de factor open inschrijvers die nu niet gezien wordt.
    Met een redelijke zekerheid kan ik zeggen dat het hoogstwaarschijnlijk wel door gaat maar ik heb er geen zicht op want ook ik krijg hier en daar de vraag wat er nu bij de 1:10 speelt.
     
  2. mark0126

    mark0126

    Lid geworden:
    15 feb 2005
    Berichten:
    3.276
    Locatie:
    Schoonebeek
    Dat van het inschrijven klopt wel ja. Ik heb contact met Ruben gehad en er is woensdag een wedstrijdleider overleg. Daarna weten we meer.

    Over het aantal rijders kan ik kort zijn. Er komen geen nieuwe rijders bij. We zullen zo tussen de 10 tot 15 man zitten verdeeld over beide klassen.
    Wij hebben niet het idee dat er meer bij komt. Mocht er wat bij komen dan zullen dat maar 1 of 2 zijn.
    We proberen al jaren meer rijders te krijgen en sommige zeggen ook toe dat ze het leuk vinden maar ze haken op het laatste moment af.

    M.v.g. Mark
     
  3. mark0126

    mark0126

    Lid geworden:
    15 feb 2005
    Berichten:
    3.276
    Locatie:
    Schoonebeek
    Laatste update:

    De wedstrijd gaat door. Ik heb ook contact met real80 gehad over het inschrijven.
    Hopelijk gaat dat op tijd lukken.

    M.v.g. Mark
     
  4. _cyclops_

    _cyclops_

    Lid geworden:
    23 mei 2003
    Berichten:
    2.244
    Locatie:
    Veenendaal, NL
    Laatst bewerkt: 28 mrt 2013
  5. mark0126

    mark0126

    Lid geworden:
    15 feb 2005
    Berichten:
    3.276
    Locatie:
    Schoonebeek
    Dus ik begrijp dat het alsnog afgelast kan worden? Ik dacht dat we duidelijkheid zouden krijgen van de NOMAC, maar ik vind dit geen duidelijkheid!

    M.v.g. Mark
     
  6. _cyclops_

    _cyclops_

    Lid geworden:
    23 mei 2003
    Berichten:
    2.244
    Locatie:
    Veenendaal, NL
    Het was dit, of gister al weten dat het niet doorging!
    Bekijk het ook even van de clubs en wat een NK moet betekenen.
     
  7. R3an!m@ted

    R3an!m@ted

    Lid geworden:
    9 jul 2005
    Berichten:
    709
    Locatie:
    Zwanenburg
    Laat het nu net de clubs zijn die allemaal zo nodig een NK 1/10 wilde hebben komend seizoen. Als diezelfde clubs nu gaan klagen dat er te weinig inschrijvingen zijn hebben ze echt een gigantische plaat voor hun kop. :hammer:

    Als het aan de rijders gelegen had was het gewoon 1 grote wedstrijd geworden.
     
  8. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.482
    Locatie:
    Sassenheim
    Noem mij maar raar maar het probleem van verkeerde beslissingen ligt toch echt al jaren lang bij de rijders die nooit naar de sectievergaderingen komen. Als alle rijders eensgezind zijn zillen ze gewoon de wens van de verenigingen overheersen. Waarom hebben van de 12 rijders er nog maar 4 betaalt? Wil je een NK en neem je daarvoor de moeite om in te schrijven betaal je ook, lijkt mij dan, zeker om een NK te waarborgen.

    Zo makkelijk om dit probleem af te geven op de verenigingen......
     
  9. _cyclops_

    _cyclops_

    Lid geworden:
    23 mei 2003
    Berichten:
    2.244
    Locatie:
    Veenendaal, NL

    1 wedstrijd is er simpelweg niet doorgekomen. Ook dat gaven de rijders aan. Ik weet niet wat de meerderheid zou hebben als iedereen aanwezig was, maar dan had iedereen aanwezig moeten zijn. Mocht het seizoen toch niet doorgaan, dan is 1 wedstrijd wel iets waar de sectie voor wil gaan.

    Wat ik ook wil zeggen is dat gisteravond de clubs wel vertrouwen hebben gegeven om deze klasse door te laten gaan. Is het dan te veel gevraagd om toch iets van een min. aantal deelnemers te hebben? Ik denk zelf dat je als club bestuur het ook moet kunnen verantwoorden naar je eigen clubleden die toch minder tijd op het circuit krijgen.
     
  10. Richard E

    Richard E

    Lid geworden:
    20 okt 2005
    Berichten:
    1.214
    Locatie:
    Eindhoven
    :thumbsup:
     
  11. Hans Leewis

    Hans Leewis

    Lid geworden:
    30 mrt 2013
    Berichten:
    1
    Locatie:
    Nieuwegein
    Beste rijders zie nu de NOMAC-site.
     
  12. arcell

    arcell

    Lid geworden:
    21 mrt 2007
    Berichten:
    122
    Locatie:
    Berkhout
    ik wordt er wel blij van

    buiten alle discussie om, ik wordt er wel blij van, nou nog een mecanic want anders wordt het veel trappen lopen.

    Off the record, Hugo wil je me even bellen aub, 06-53977009, thx
     
  13. juliuskolff

    juliuskolff

    Lid geworden:
    23 feb 2005
    Berichten:
    647
    Locatie:
    Amsterdam
    Wat zie ik nou? Nog nie betaald? :D
     
  14. arcell

    arcell

    Lid geworden:
    21 mrt 2007
    Berichten:
    122
    Locatie:
    Berkhout
    Welkom

    Juul ik verwacht jou ook minimaal 2 keer aan de start, zou gezellig zijn..........................
    Ik weet het zelf niet zeker maar volgens mij kun je ook per weekend inschrijven.
    Je bent welkom en een verrijking voor het startveld.
     
  15. xray

    xray

    Lid geworden:
    2 okt 2009
    Berichten:
    168
    Alle wedstrijden zijn open wedstrijden , de vrije inschrijvers doen mee voor de dagprijs , niet voor kampioenschap .
    We willen op gouda en utrecht meedoen , wij ?? ik bedoel sjors haha

    suc6 iedreen , Randy
     
  16. Velox

    Velox

    Lid geworden:
    9 nov 2009
    Berichten:
    1.491
    De eerste wedstrijd is gereden en het was weer erg relaxed, heerlijk gereden met een finale waar strak en sportief gereden werd. Pablo ging als een kogel en is niet bij te houden, helaas zal hij niet alle wedstrijden mee doen.;)

    Ruud en Sander gingen hard door de bocht maar ook weer hard van de baan of richting pits.:cool:
    Er zat voor mij niks anders op dan de race uit te rijden en een bekertje mee naar huis te nemen.

    JW en Rik misten de snelheid door technische problemen. Overal was het een geslaagde dag zonder enige gezeur. Op naar de Raco, Km`s favoriete baantje.

    Pass you Soon..!!
     
  17. mark0126

    mark0126

    Lid geworden:
    15 feb 2005
    Berichten:
    3.276
    Locatie:
    Schoonebeek
    Was inderdaad een heerlijke dag. Ook voor de KWC was het goed geslaagd ondanks dat er weinig deelnemers waren.

    Tot in Utrecht allemaal!!

    M.v.g. Mark
     
  18. juliuskolff

    juliuskolff

    Lid geworden:
    23 feb 2005
    Berichten:
    647
    Locatie:
    Amsterdam
    Mooi dat het 1/10 nk is gestart!
    Gezien de lage opkomst, is het een idee om de kwalificatie heats te verlengen naar bv 6 min? Aangezien het om 3 opvolgende ronden gaat is het qua tanken geen issue en je geeft wat meer rijtijd die makkelijk in t schema past. Maar belangrijker is dat de 'beginners' meer tracktime hebben, en dat een probleempje in de heat niet meteen desastreus is.

    Als idee. Wellicht bij rijdersbriefing af te stemmen?
     
  19. Velox

    Velox

    Lid geworden:
    9 nov 2009
    Berichten:
    1.491
    Lijkt mij een prima idee, daarnaast ook een ingepland uurtje oefenen/warm rijden van 10.00 tot 11.00. We waren om 3 uur al klaar namelijk.
    Een uur vrij rijden in de ochtend maakt het voor iedereen een stuk makkelijker.
     
  20. hugo41

    hugo41

    Lid geworden:
    15 sep 2005
    Berichten:
    1.297
    Locatie:
    Zeewolde
    Reglementair, mag je niet zomaar aanpassing gaan doen in het wedstrijd systeem.
    Helaas in sommige gevallen.
     

Deel Deze Pagina