NK 1:10 brandstof

Erg mooi ding, vooral het remsysteem en de onderdeel kwaliteit is super.
Hoop dat ik snel de afstelling onder de knie heb.

Hele goede zaak, meer Shepherd V10 rijders! Ik ben benieuwd hoe hij bevalt Roy, mij bevalt het tot nog toe erg goed.

Hoop dat je de remmen op je Serpent goed heb afgesteld, want anders is de kans groot dat je eruit geremd gaat worden Julius..!! Daarnaast gaat de motor bij mij altijd op scherp rond wedstrijd 3.

Hahahaha, Martin, vorige week heb ik jou nog uitgeremt op Rucpfen....jij moet toch beter weten.
Jammer dat je motor stuk ging, anders had ik je nog een paar keer gelapt, tijden veranderen nu ik mijn schaapies heb..
Julius komt er nog wel achter dit weekend..:confused:

Je kunt altijd nog onderaan de inschrijving een opmerking over de gewenste klasse toevoegen...

Griprol is wel een dingetje met grote handout banden zie ik....
Griprol is redelijk evident met grote banden, dat heeft dan weer niks met hand-out banden te maken.
De hand-out banden mag je op elke maat slijpen die je wil, de combinatie zin klopt dus niet en geeft een verkeerd beeld.

Beter had geweest:
Griprol met grote banden zie ik, dat heeft niets met de hand-out band te maken, want die kan je zo klein slijpen als je wil.
Eventueel zou je zelfs met zulke kleine banden rijden dat wisselen noodzakelijk is, maar dat moet je niet willen.

:D

Oh ja, je mag ze wel afdraaien natuurlijk, was ik ff vergeten.
Dan ben je dus gewoon een prutser! Hahahaha!

Back