NK 1:10 brandstof

Tja, Ik vind beide klassen niet gezellig, de sfeer interesseert mij ook niet veel.
Het gaat mij om de bekers, en vandaar dat ik een Serpent heb gekocht, Bart.

Ik heb de bekers besteld en geloof mij, je wil winnen op Mach!

Geldt trouwens ook voor de 3-uurs race voor de 1:10 en de 2-uurs race voor de 1:8.
Teams maken en inschrijven mannen!

Tja, Ik vind beide klassen niet gezellig, de sfeer interesseert mij ook niet veel.
Het gaat mij om de bekers, en vandaar dat ik een Serpent heb gekocht, Bart.

Precies!
De tijd dat we meededen voor de lol, ligt al lang achter ons!.... :mrgreen:

Ik heb de bekers besteld en geloof mij, je wil winnen op Mach!

Tuurlijk, Roy "bekertje pakken" Bakker wil altijd winnen. Maar op een of andere manier gaat er dan wat fout in die bovenkamer van hem, en verprutst hij het weer.... zal wel met zijn lichtelijke autisme te maken hebben ofzo, weet het anders ook niet...

Toch Roy?. :p

Precies!
Tuurlijk, Roy "bekertje pakken" Bakker wil altijd winnen. Maar op een of andere manier gaat er dan wat fout in die bovenkamer van hem, en verprutst hij het weer.... zal wel met zijn lichtelijke autisme te maken hebben ofzo, weet het anders ook niet...

Toch Roy?. :p

Het komt omdat de 'Bakker Special' nog niet in productie is, zodra die af is dan kan de hele wereld alleen nog maar verbaasd toekijken hoe hij alle titels en records moeiteloos binnen harkt.

Nog anderhalve week en dan is de Nomac vergadering. 14 december om precies te zijn.

Voor het 1/10 gebeuren zijn dit, voor het wedstrijdverloop de belangrijkste voorstellen:

Kwalificatie:
4 minuten heats met 3 snelste ronden als qualie resultaat (huidig systeem)
5 minuten, totaal aantal ronden en eindtijd (beste van de 3 heats geldt)
5 minuten, totaal aantal ronden en eindtijd, 2 beste opgeteld is kwalie resultaat

Technisch:
Toelaten van de picco pro stock motor naast de nova sturm en n12t
Vastleggen van banden op de NK. 37 voor 40 achter. Iedereen dezelfde band.

Finale duur
30 min (huidig)
45 min
2 finales per racedag van 20 min
Eventueel standaard toevoegen b finale van 20 min voor de afvallers van de halve finales

Puntentelling
6 races 4 tellend (huidig)
6 races 5 tellend
12 finales (over 6 racedagen) 10 resultaten tellend

Lijkt me genoeg om over te spreken!

Ben benieuwd wat er uitkomt. Wat voor ons (KWC) van belang is, is de hoe de kwalificatie en de finales ingedeeld gaan worden. Qua banden gebruiken we al bijna altijd 37 shore en 40 shore.
Nu nog kijken hoeveel deelnemers wij bij de KWC volgend jaar hebben;)

M.v.g. Mark

Kwc maakt qua reglement geen deel uit van de nomac. Dus jullie kunnen in principe doen wat jullie willen! Bandenreglement gelt sowieso niet voor jullie.

Peter, het exacte merk en type is afhankelijk van de uiteindelijk door de nomac gekozen leverancier/winkelier.

De reglementen schrijven daarin niets voor, behalve dat er niet meer dan 2 verschillende merken per seizoen zullen zijn. (Liefst 1!)

De meest waarschijnlijke leverancier/winkel heeft meerdere merken in zijn programma.

Ben benieuwd naar de reden van je vraag. Gewoon nieuwsgierig of heb je voorkeur?

Peter, het exacte merk en type is afhankelijk van de uiteindelijk door de nomac gekozen leverancier/winkelier.

De reglementen schrijven daarin niets voor, behalve dat er niet meer dan 2 verschillende merken per seizoen zullen zijn. (Liefst 1!)

De meest waarschijnlijke leverancier/winkel heeft meerdere merken in zijn programma.

Ben benieuwd naar de reden van je vraag. Gewoon nieuwsgierig of heb je voorkeur?

julius

gewoon nieuwgierigheid en me voorkeur gaat uit naar contact tyers

Laatst bewerkt:
Dat is nog niet bekend, de Nomac schrijft een tenderfase uit waarbij men kan aanmelden, daarna zullen ze kiezen op besproken parameters zoals;
-betrouwbaarheid
-kosten
-etc..

Het worden in ieder geval gesealde banden, dus geen doosjes.
Hardheid 37sh voor en 40sh achter

Waarom is het merk zo belangrijk voor je berky155.
Als het jou voorkeur merk wordt ga je dan wel het NK mee rijden?
Of ben je het er gewoon niet mee eens en wil je gewoon je mening hier duidelijk maken?

Back