Nk 2010

Waar blijven die (jeugd) Mini-vliegers?

Speciaal alle Mimi vliegers en alle andere DLG vliegers natuurlijk nodig ik bij deze uit deel te nemen aan één of meerdere NK wedstrijden.

Ik begin even met de Mimi vliegers aan te spreken.
Laat je niet afschrikken door de titel NK. De mini DLG klasse is er speciaal voor jullie. Of je nu net begint of al een tijdje vliegt, het maakt niet uit!! Zolang je je kist gecontroleerd kan starten, landen en vliegen kan je meedoen. Of je nu 8 of 80 bent, je vluchten 8 of 80 seconden duren, laat je zien!!!
Wees niet bang dat je weggevlogen wordt door toppers. We hebben de regel dat de winnaar promoveert naar de F3K, dit speciaal om de instap zo laagdrempelig mogelijk te houden.
Zie het niet als een wedstrijd maar eerder als gezellig samen vliegen. Hartstikke leuk man om met 8 Mini's gelijk te starten en te kijken wie het langst vliegt.
So, show me your Mini
Ik garandeer je dat dat het een gezellige en onvergetelijke dag wordt.
En natuurlijk alleen langs komen om te kijken mag ook. Neem in dat geval wel je kist mee want je weet maar nooit :D

Voor een grote groep F3K vliegers is er natuurlijk niets nieuws onder de zon. Voor de nieuwelingen geldt voor F3K hetzelfde als wat hierboven al is beschreven. Aarzel niet, het is enorm leerzaam en gezellig zo'n dag. De toppers zijn stuk voor stuk zeer behulpzaam en je kan alleen maar veel van ze leren.
Ook als je geen KNVvL-lid bent kan je meedoen. Je betaald dan iets meer inschrijfgeld.
Buitenlandse deelnemers zijn natuurlijk ook weer van harte uitgenodigd!

De datums:
20 maart Malden
18 april Bemmel
8 mei Odoorn
26 juni Elburg
12 sept Swalmen
3 okt Dokkum

Van alle wedstrijden zal een apart draadje worden gemaakt met alle info. Tevens zal op de F3K site de nodige info te vinden zijn.
Je kan je alvast aanmelden voor één of meerdere wedstrijden.
Aanmelden alleen via de F3K site Inschrijfformulier F3K wedstrijden - F3K Nederland

Mocht je nog twijfelen of vragen hebben dan hoor ik het graag. mail@f3k.nl

graag tot dan
Theo

abslouut doen mensen :) heb vorig jaar mijn eerste wedstrijd gevlogen, nadat ik (jawel!) 2weken met een DLG vloog.

ik had wel zweef ervaringen, en een DLG maar die hing tot 2weken voor de wedstrijd aan de haak.
gewoon meegedaan en een super dag beleefd.
en zeker niet laatste geworden.

je moet altijd maar denken, er is altijd wel iemand slechter dan jouw :p
(helaas telt dit niet voor de laatste )

het is gewoon fun, en de plaats die je vliegt, is maar bijzaak toch?

hup mensen, meedoen !

Back