NK 2013 De Peel

Nu vast staat dat de datum van het NK 2013 is : 7 en 8 september, heb ik het volgende.

De camping de Pionier ( Connie Jansen) is beschikbaar voor die dagen.
Dat was lange tijd niet zeker. Vandaar dit bericht.
Ik ben gebeld door Connie met de mededeling, dat de groep die altijd komt, welkom is.

Wel is het zo, dat het sanitair-blok gesloten blijft, er is slechts 1 douche en 1 toilet ter beschikking.

inschrijving NK 2013?

Misschien te vroeg gegild, maar wanneer moeten we inschrijven voor het NK 2013?

Moeten we de kentekens van de auto's nog opgeven?

Gezien de weersverwachting stel ik voor om zaterdag zoveel mogelijk van het programma al af te werken.
3 ronden stunt moet haalbaar zijn.
Maar dan ook wel meteen om 10 uur beginnen!

Ondanks het overlijden van Bert hebben we toch een goed NK gehad. Ik denk dat Bert dat toegejuicht had. De verwachte regen die de zondag zou verpesten bleef gelukkig uit. Het werd uiteindelijk zelfs zonnig en warm. De dag eindigde opmerkelijk vroeg, na een bijzonder spannende en goede MTR-finale waarbij hard gestreden werd om de podiumplaatsen, gelukkig zonder ongelukken.

Persoonlijk heb ik veel te danken aan Robert-Jan en Gerben, dankzij wie ik met door hen belangenloos ter beschikking gestelde stunters (een electro model naar een ontwerp van Jan Odeijn en een SIG Super Chipmunk), ik toch sinds behoorlijk lange tijd weer eens lekker kon stunten, alsmede Jan Odeijn, met wiens modelik een aantal prettige carrier-vluchten kon maken. De bemoedigende woorden van met name Ed Meijer maakten het weekend voor mij helemaal goed. Bedankt jongens!

Back