NK Elektro Baanbrekers

NK deelnemers die op zaterdag 25 augustus komen trainen op het circuit dienen er rekening mee te houden dat afrit 21 (Rucphen, Bosschenhoofd, Seppe) de hele dag afgesloten is i.v.m. een vliegshow op vliegveld Seppe.

Aangeraden wordt om afrit 20 (Sint Willebrord) te nemen en daarna de navigatie te volgen.

Met een beetje geluk is de airshow vanaf het circuit te volgen tussen 10:00 en 18:00 uur. Uiteraard geeft deze airshow wel een beetje extra omgevingsgeluid, maar is weer eens wat anders dan een brandstofauto....;)

Is er een overzichtslijst met de inschrijvingen voor het NK ?

Ik weet niet meer of ik me nu wel of niet ingeschreven heb !
Heb ook geen bevestiging o.i.d.

Andre

Omdat de Baanbrekers geen gebruik maakt van MyRCM?

MyRCM is (gelukkig) niet vanzelfsprekend

Is er iemand die een caravan of tent neerzet op Rucphen die hij wellicht wilt delen met mij? Ik snurk niet en betaal natuurlijk de kosten.

Prima dat een club er geen gebruik van wil maken maar zorg er dan wel voor dat gegevens kunnen worden ingezien en dat mensen een bevestiging via e-mail krijgen indien gewenst.

Andre

Prima dat een club er geen gebruik van wil maken maar zorg er dan wel voor dat gegevens kunnen worden ingezien en dat mensen een bevestiging via e-mail krijgen indien gewenst.

Andre

Normaal gesproken wordt er ook een bevestiging gestuurd, dit zal er waarschijnlijk bij in geschoten zijn, ook deze club wordt door vrijwilligers gerund naast hun normale leven en werk.

Mocht je twijfelen of dat je ingeschreven bent, schrijf je desnoods nogmaals in en je weet het zeker...

28 aanmeldingen in de toerwagen klasse, waarvan 4 die dit jaar nog geen NK hebben meegereden. Lekker volle bak dus !!

Pro 10 met z'n 5e...

Deze aanmeldingen heb ik gister ontvangen van de club:

Toerwagen
Naam
Pascal van Houten
Eppo Cleiren
Hans van de Zande
E Neijenhoff
Phil Hoggart
Senna Koolen
Matthijs van Son

Naam
Martijn Spaans
Tim Streefkerk
Vincent Koers
Andre Heskamp
Janice van Riel
Ron Lankreijer
Peter Ende

Naam
Jetze Reitsma
Eric Bresser
Michel Peterse
Sybrand de Boer
Gerwin Goodschalk
Erik Germeraad
Jeroen Streefkerk

Naam
Rob Janssen
Ronald Arts
Robert Krens
Richard Arts
Chris van der Hagen
Koen Bijvoets
Ronald Bestman

Pro10:
Reinder Wilms
Alexander Fokke
Mathijs Hermens
Sascha Lennartz
Halewijn Vermeulen

Nk Rucphen hebben we achter de rug,,,,,
Helaas was het weer niet helemaal zo als dat we graag hadden willen hebben.
Maar ik moet zeggen dat het een zeer mooi gezicht was om de auto,s zo te zien rijden.

En ik moet zeggen dat wij voor jullie dit NK graag hebben willen doen en dat het voor mij zeer leuk was om de wedstrijd leiding te doen samen met Fedor.
Tech keuring was ook helemaal oke Lex, Ton en Marc hebben het ook naar hun zin gehad.

Gr Patrick

Bij deze nog de uitslag:

Pro10:
1. Alexander Fokke
2. Sascha Lennartz
3. Mathijs Hermens

Toerwagen Stock
1. Robert Krens
2. Erik Germeraad
3. Rob Janssen.
...
11. Sybrand de Boer
...

Resultaat Regen NK

1 Defecte Speed Passion Stock Esc.
Zoek de problemen ;)

full

Ondanks dat heb ik een leuke dag gehad en bedank ik nogmaals iedereen die daarvoor heeft gezorgd :thumbsup:

Andre

Laatst bewerkt door een moderator:
En voordat je het weet is alles weer gerepareerd.

Zoek de verschillen ;)
full

M.u.v. zonlicht vs flitslicht , nieuw vs oud, e.d....

Andre

Laatst bewerkt door een moderator:
Back