NK Elektro MBC de sluis 27 september + Pro10 / F1

Het is alweer bijna tijd voor de laatste NK elektro op 27 september.
Deze zal vereden worden op de baan van MBC de sluis te Gouda.

Omdat het (helaas) dit jaar wat rustiger is kwa deelnemer aantal zullen er wat open klasses toegevoegd worden. Op deze manier wordt de dag wat beter gevuld en is er meer actie op de baan.

Naast de gebruikelijke Tourwagen klasse zal er tijdens deze wedstrijd ook met de Pro10 auto's gereden worden, zowel stock als modified.

Tijdens deze wedstrijd zal er ook een F1 klasse worden toegevoegd.
Dit is bij ons (MBC) een populaire klasse.

Dus F1 fans schrijf je in!
Het reglement volgt zo spoedig mogelijk.

Om je in te schrijven stuur even een mailtje naar wedstrijdleiding@mbcdesluis.nl
Vermeld daarbij je Naam / klasse / freq / PT.

Grt,
Michael Lepelaar

Reglement F1 klasse

Hierbij het reglement voor de F1 klasse.

Auto: Elke F1 auto in de schaal 1:10
Body: alleen F1 stijl body's
Motor: 10,5 BL of 19t brushed
Accu: 6cellen NiMh of 7,4V Lipo
Banden: zwart en rond

Als ik nog iets over het hoofd heb gezien vul ik dat nog aan.
Niet al teveel regels, gewoon een ongedwongen sfeer voor de F1 liefhebbers.

Voor het reglement van de pro10 klasse verwijs ik jullie naar de organisator.

Grt,
Michael

ik heb me in ieder geval ingeschreven. Leuk dat de f1 ook mee doet. Zou de mijne graag uitlaten maar 2 klassen tegelijkertijd is iets te veel voor mij.

PS: volgens mij is er iets verkeerd gegaan met Joost zijn inschrijving, hij staat voor de modified ingeschreven en volgens mij wilt hij dat niet ;)

Laatst bewerkt:
Ik ben er ook bij en inderdaad met de Pro10 10.5. Mijn inschrijving is niet helemaal goed gegaan op de site. Daar staat Pro10 modified, de bevestigingsmail is wel correct met de juiste info. Heb nog maar even een mailtje gestuurd met de mededeling dat ik 10.5 rijd. Ik heb er iig zin in want Mathijs en ik staan gedeelde eerste plaats namelijk dus... Wordt leuk én spannend...

Nieuwe lipo's zijn onderweg dus daar gaat het niet aan liggen en de inschrijving is ook opgelost dus laat maar komen dat NK! ;)

re

Jammer dat de NK wat minder ruim gevuld is, ik heb komend seizoen even een sabbatical jaartje om mn huisje af te maken, maar wil daarna aansluiten voor nomac of nk electro. Is dit reeel of moet je onderaan de ladder beginnen op nationaal gebied gezien de lage opkomst?

Onder aan of boven aan de ladder, er is niet zoals bij 1:8 een PRomo (beginners), en NK (Pro's) serie. Voor elektro is er gelukkig maar één nationale 1:10 toerwagen klasse, en niet allerlei schalen qua niveau.

Groet Robert

Onder aan of boven aan de ladder, er is niet zoals bij 1:8 een PRomo (beginners), en NK (Pro's) serie. Voor elektro is er gelukkig maar één nationale 1:10 toerwagen klasse, en niet allerlei schalen qua niveau.

Groet Robert

Dat is even mooi! bedankt voor de uitleg!

Nog even voor de duidelijkheid:

De Pro10 en de F1 zijn open klasses.
Dus je hoeft geen NK licentie of NK ervaring te hebben.

Wie gaan er allemaal meedoen?

De inschrijvingen zullen op de site MBC de Sluis gezet worden.

Zie Aanmelding

.

Back