NK-F3A

Nu ook de finale in de F3A klasse is gevlogen zijn de Nederlandse Kampioenen in alle drie de F3A klassen bekend, en daarmee is volgens mij een stukje geschiedenis geschreven in de F3A klassen.

Want wat is er aan de hand?

In alle drie de klassen is de Nederlands Kampioen een nieuweling, iemand die niet eerder actief is geweest in welke klasse van de F3A dan ook.
Zeg maar 'met stip op #1' :D

Daarbij is het opvallend dat alle drie de kampioenen ook nog eens erg actief zijn als indoor vlieger.

In de F3A-C is Erik Hooijschuur behoorlijk overtuigend de Nederlands Kampioen geworden. Erik won 7 van de 9 ronden.
In de F3A-B is Jeroen van Gog na een mooie strijd met de top van de F3A-B de Nederlands kampioen.
En bij de F3A is Derk van der Vecht, na een enorme spannende strijd en met een enorm klein verschil in punten de Nederlands Kampioen F3A.

Erik, Jeroen en Derk : Gefelicteerd met jullie prestatie.

De uitslagen zijn terug te vinden via http://kunstvlucht.modelvliegsport.nl/F3A/2007/Uitslagen2007.htm

Nu het indoor seizoen opstarten.... ik heb zomaar het idee dat het druk gaat worden. :lol:

Groet
Winfried

Derk had ik al een paar weken geleden zeer voorbarig gefeliciteerd. Nu nog Erik en Jeroen. Heren gefeliciteerd. Het werd eens tijd dat de gevestigde orde eens flink de oren gewassen kreeg door een paar rookies.........Dit betekend wel dat de gevestigde orde nu weer flink aan de bak moet om verder te kunnen en op die manier gaat het niveau hier in Nederland er ook op vooruit zodat we misschien over een aantal jaren ook eens een wereldkampioen in deze klasse kunnen verwelkomen.

Winfried en Theo, bedankt voor de felicitaties.
Jeroen en Derk: van harte gefeliciteerd met het kampioenschap, goed gedaan!!
Maar ik denk dat de kampioenen van nu niet zover gekomen zijn ondanks de gevestigde orde maar vooral dankzij de gevestigde orde. Want je ziet het aan de spannende eindstijd tussen Derk en Danny: van samen trainen en leren gaat het niveau behoorlijk omhoog. Toch geloof ik niet zo in een toekomstige wereldkampioen uit Nederland. Te weinig sponsoring en te slechte weersomstandigheden.

groeten van Erik

wvr zei:
In alle drie de klassen is de Nederlands Kampioen een nieuweling, iemand die niet eerder actief is geweest in welke klasse van de F3A dan ook.

Jeroen heeft toch al eens eerder rc2 gevlogen?

Grt.

De drie winnaars gefeliciteerd. In het geval van de C klasse was het vrij duidelijk, Erik heeft ons behoorlijk vermorzeld dit jaar :P

Gevestigde orde, rookies, indoor, outdoor.. hoe je het ook wend of keert, er zit behoorlijk leven in het wedstrijdvliegen en dat is denk ik nog de meest positieve conclusie.

Ik ben zelf dit jaar begonnen en heb daar geen seconde spijt van gehad. Mede dankzij de inzet van anderen (SC Kunstvlucht etc) heb ik het afgelopen jaar veel geleerd.

De sfeer tijdens wedstrijden is volgens mij gewoon goed te noemen, iedereen is bezig met zijn hobby en iedereen helpt iedereen. Er wordt veel informatie uitgewisseld en kennis gedeeld.

Ik kijk alweer uit naar volgend jaar. Wat mij betreft mogen we elk weekend een wedstrijd gaan vliegen, die 4 keer per jaar is veeeeel te weinig :)

Bedankt alle voor de felicitaties!

Natuurlijk ook Derk en Erik, bij deze nogmaals gefeliciteerd.

Ik heb erg genoten van dit seizoen en hoop dat de sfeer en openheid op de wedstrijden zo blijft voortbestaan.

Heren, gefeliciteerd!!!

(Ja, ik leef nog, druk met andere hobbies...)

hezik zei:
Andere hobbies?!?! as if...

Nou, opzich kan het wel, maar als Peter Splinter dat zegt begin ik toch wel een beetje twijfelen :lol:
(mijn theorie; z'n pc was stuk en hij heeft nu pas een nieuwe :P )

Grt.

Back